Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فیض الهی رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی صنایع دستی استان اصفهان گفت: در نشست پنجشنبه با حضور  وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیشنهاد‌ها و راهکار‌هایی برای برون رفت از مشکلات فعلی هنرمندان صنایع دستی ارائه شد.

وی گفت: یکی از این راهکار‌های مهم که با توجه به مطرح شدن بودجه دولت در مجلس در اولویت قرار گرفت، بحث بیمه هنرمندان صنایع دستی بود که دغدغه چندین ساله هنرمندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی صنایع دستی استان اصفهان گفت: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تأکید کردند که بیمه هنرمندان پیش بینی شده و باید تدابیری اندیشیده ‌شود تا آن‌هایی که نتوانستند تحت حمایت بیمه قرار بگیرند و یا به هر دلیلی از حمایت بیمه خارج شدند، بتوانند دوباره از مزایای بیمه هنرمندان بهره‌مند شوند.

فیض الهی گفت: یکی دیگر از مهمترین تصمیمات مطرح شده در این نشست ایجاد شهرک‌ها و بازارچه‌های دائمی صنایع دستی در اصفهان بود.

وی گفت: با توجه به اینکه بسیاری از هنرمندان از لحاظ مکان دچار مشکل بودند و بسیاری دیگر هم مشاغل خانگی دارند، مسئله شهرک‌ها و بازارچه‌های صنایع دستی مطرح شد.

رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی صنایع دستی استان اصفهان از عملی شدن وعده‌ها اظهار امیدواری کرد و گفت: امید است در سفری که وزیر، در آینده‌ای نزدیک مجددٱ به اصفهان خواهند داشت و در نشست‌هایی که در وزارتخانه برگزار می‌شود، بتوان این بازارچه‌ها را بهینه کرد و سامان بخشید، تا هم مشاغل خانگی و هم هنرمندان صنایع دستی محصولات خود را عرضه کنند.

فیض الهی در پایان گفت: ما نسبت  به وعده‌های داده شده خوش بین بوده و هستیم؛ اما با توجه به موقعیت اقتصادی دولت، خودمان هم باید کمک کنیم، به همین جهت راهکار‌هایی ارائه دادیم که در صورت عملی شدن، کمکی به قشر هنرمند شهر خواهد شد.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه هنرمندان هنرمندان صنایع دستی هنرمندان صنایع دستی بیمه هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و هئیت همراه با حضور در باغ رضوان ارومیه با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.   افتتاح یک باب هتل، کلنگ‌زنی یک باب هتل، بازدید از مجتمع گردشگری و تفریحی ستاره سیلوانا، قلعه بدلبو، خانه انصاری، مسجد جامع، مدرسه هدایت و زیرساخت‌های گردشگری دریاچه ارومیه از جمله برنامه‌های یک روزه معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به این شهرستان هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون مهارت سنجی گلیم بافی در البرز
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • مهارت کاشی هفت‌رنگ اصفهان نشان جغرافیایی بین‌المللی دریافت کرد
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • رایزنی برای افزایش سفر بین ایران و عمان