Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بایرن مونیخ معتقد است باواریایی‌ها پس از دریافت گل از ماینتس، واکنش بسیار خوبی از خود نشان داده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یولیان ناگلسمان پس از پیروزی 2 بر یک بایرن مونیخ مقابل ماینتس اظهار داشت: پیروزی دشواری به دست آوردیم. ماینتس در این فصل عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است، اما ما خودمان کارمان را سخت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به عملکرد باواریایی‌ها در این مسابقه گفت: بازی را به خوبی آغاز کردیم، اما ناگهان پویایی خود را از دست دادیم و خیلی آرام بازی کردیم. در نیمه دوم واقعاً زهردار بودیم و از شروع این نیمه تا دقیقه 88، قدرت و جدیت زیادی از خودمان نشان دادیم. این واکنش بسیار خوبی از طرف تیم ما بود.

بوندس‌لیگا| پیروزی بایرن مونیخ در بازی باخته و توقف دورتموند

سرمربی بایرن مونیخ در مورد شرایط جمال موسیالا و گلی که سه امتیاز را برای بایرن به ارمغان آورد، تصریح کرد: او باید ژن فوتبال خیابانی خود را حفظ کند و از لحاظ دفاعی بازیکنی قابل اعتماد باشد. لازم نیست جمال از این لحاظ مانند جنارو گتوسو شود. خوشحالم که او بالاخره واکسن کرونا را دریافت کرد و امیدواریم مشکل دیگری در این باره در نیم‌فصل دوم نداشته باشیم. امیدوارم جامعه نیز همین شرایط را داشته باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماینتس بایرن مونیخ یولیان ناگلسمان ماینتس بایرن مونیخ یولیان ناگلسمان بسیار خوبی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم

دیدار دو تیم بایرن‌مونیخ و اشتوتگارت با پیروزی اشتوتگارت به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال بایرن‌مونیخ و اشتوتگارت عصر امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ودوم بوندسلیگا آلمان از ساعت ۱۷ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد اشتوتگارت به‌پایان رسید.

لئونیداس استرجیو در دقیقه ۲۹، جئونگ وو یئونگ در دقیقه ۸۳ و سیلاس کاتومپا اموومپا در دقیقه ۳+۹۰ گل‌های اشتوتگارت را به ثمر رساندند.

تک گل بایرن‌مونیخ را هری کین در دقیقه ۳۷ و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت کد خبر 750534

دیگر خبرها

  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • جنگ برای حضور در سوپرکاپ؛ ترکیب احتمالی اشتوتگارت و بایرن مونیخ