Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسوشیتدپرس، پلیس انگلیس روز شنبه از کشته شدن یک نفر به ضرب گلوله در جریان درگیری با ماموران پلیس در نزدیک اقامتگاه سلطنتی کاخ کنزینگتون در لندن خبر داد.

بر این اساس، پلیس متروپلیتن اعلام کرد نیرو‌های پلیس پس از دریافت گزارش‌هایی درباره این که یک نفر با سلاح گرم وارد یک بانک و موسسات شرط بندی در منطقه کنزینگتون Kensington در غرب لندن شده است به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرد سپس با خودرو گریخت، ولی ماموران در یک منطقه مرفه نشین که چندین سفارتخانه و کاخ را در خود جای داده است، وی را متوقف کردند.

کاخ کنزینگتون اقامتگاه رسمی شاهزاده ویلیامز و کیت، همسر وی و سه فرزندشان است و چندین عضو دیگر خانواده سلطنتی نیز در آن زندگی می‌کنند.

سخنگوی پلیس لندن گفت: "گلوله‌هایی شلیک و این مرد متحمل جراحات ناشی از اصابت گلوله شد". مرگ این فرد در صحنه تایید شد. پلیس اعلام کرد، این حادثه تروریستی قلمداد نمی‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس انگلیس تیراندازی در انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرحمان هاشمی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری مسلحانه و مجروح شدن یک نفر در یکی از روستاهای شهرستان کوار، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کوار افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافل‌گیرکننده متهم را دستگیر و یک قبضه اسلحه کلاشنیکف نیز از وی کشف کردند.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه علت تیراندازی را اختلافات قبلی عنوان کرد، گفت: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کد خبر 6090364

دیگر خبرها

  • دولت انگلیس بخشی از محور نسل‌کشی در غزه است
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • فعالیت معدن یا احیای منابع آبی! / منابع محلی خبر از حفاری در نزدیکی سرچشمه کامو می‌دهند