Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@15:23:03 GMT

حمله سایبری به حساب کاربری توییتر نخست وزیر هند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۹۱۷۹

حمله سایبری به حساب کاربری توییتر نخست وزیر هند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از بلومبرگ، براساس بیانیه دفتر نخست وزیری هند، مدیریت حساب کاربری نارندرا مودی پس از این حادثه کوتاه بازیابی شده است.

به گفته دفتر نخست وزیری هند، این موضوع به شرکت توییتر منتقل شد و حساب کاربری بلافاصله ایمن شد.

دفتر نخست وزیر هند همچنین تاکید کرد که در مدت کوتاهی که حساب کاربری مودی در معرض خطر قرار گرفت، هر توییتی که به اشتراک گذاشته شده است باید نادیده گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مدت زمان کوتاهی که حساب کاربری توییتری مودی هک شده بود، یک توییت به صورت جعلی ارسال شد مبنی بر اینکه هند رسما بیت کوین را به عنوان ارز قانونی پذیرفته است.

در اواخر نوامبر نیرمالا سیتارامان وزیر دارایی هند گفت که دولت پیشنهادی برای به رسمیت شناختن بیت کوین به عنوان ارز در کشور ندارد.

در حال حاضر نارندرا مودی نخست وزیری هند با داشتن ۷۳ میلیون فالوور در توییتر بعد از باراک اوباما دومین مقام سیاسی دارای بیشترین فالوور در شبکه اجتماعی توییتر است.

بلومبرک اعلام نکرد که از سوی چه گروه یا شخصی حساب کاربری موی هک شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اومیکرون مهدی سعادتی بودجه 1401 مذاکرات وین سایت غنی سازی نطنز نارندرا مودی نخست وزیر هند حمله سایبری توییتر حساب کاربری آلودگی هوا اومیکرون مهدی سعادتی بودجه 1401 مذاکرات وین سایت غنی سازی نطنز حساب کاربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران

«کیلم دو تامبلا» نخست‌وزیر بورکینافاسو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره ارزیابی کشور ایران، اظهار داشت: از همان ابتدای ورود به ایران، از پیشرفت‌های کشور شما شگفت‌زده شدیم.     «دو تامبلا» تصریح کرد: در رسانه‌های خارجی، همان‌طور که می‌دانید، ایران را با تبلیغات منفی، معرفی می‌کنند.  نخست‌وزیر بورکینافاسو گفت: وقتی وارد ایران شدیم، دیدیم که یک کشور بزرگ و پیشرفته است.

دیگر خبرها

  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • ظهور یک قدرت اقتصادی جدید؛ اقتصاد هند چقدر قوی است؟
  • دفتر بن‌گویر بیانیه داد