Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@21:58:29 GMT

این پنالتی حق علیپور بود! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۹۹۴۴

این پنالتی حق علیپور بود! (عکس)

برای اینکه جای علی علیپور باشید باید با چکمه‌های او فوتبال بازی کنید، آن هم در زمینی نه چندان هموار و در زمانی نه چندان بلند.

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور می‌توانست اولین گلزن ایرانی این هفته رقابت‌های لیگ فوتبال پرتغال باشد، اگر سرمربی ماریتیمو به او اجازه پنالتی زدن می‌داد؛ اما علیپور که دقایقی بعد از ورودش به زمین وینگر تیم، گایتان، را به سمت محوطه جریمه سانتاکلارا راه انداخت، در نهایت نتوانست این بازیکن تیم را برای به ثمر رساندن پنالتی قانع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گایتان بازیکن 22 ساله فرانسوی، پشت توپ ایستاد و گل چهارم ماریتیمو را مقابل سانتاکلارا به ثمر رساند. مسابقه‌ای که علی علیپور در آن نزدیک به 30 دقیقه بازی کرد و یکی، دوبار تلاش کرد تا خود را در موقعیت گل قرار بدهد تا روند رو به رشد و امیدوار کننده‌اش در تیم سبز و قرمزپوش پرتغالی قطع نشود.

 

بعد از تصمیم داور برای ضربه پنالتی، علیپور توپ را برمی‌دارد تا خود پشت ضربه بایستد اما گایتان به او می‌گوید پنالتی را به وی نخواهد داد.

 

در لحظه‌ای که گایتان به قلب دفاع حریف می‌زند و سرنگون می‌شود، علی علیپور اولین بازیکنی است که بعد از ارسال پاس به سمت او می‌آید اما بعد از گفت‌وگویی که بین آن دو درمی‌گیرد مشخص است که بازیکن فرانسوی، خود می‌خواهد پنالتی را بزند و این شاید برخلاف و قول و قراری بود که پیش از مسابقه گذاشته شده؛ چرا که علیپور بعد از چند بازی خوب با ماریتیمو انتظار داشت چنین موقعیتی به او داده شود تا اسم او نیز بین گلزنان به ثبت برسد‌.

 

تک موقعیتی که در دقایق پایانی نصیب علیپور شد اما اثر گذاری مدافع سانتاکلارا باعث شد توپ از روی زمین بلند شود و در موقعیت مناسب مقابل پای مهاجم ایرانی قرار نگیرد.

 

 این موضوع صحبت او با مربی تیم در پایان مسابقه نیز بود اما آنها ضمن تمجید از علیپور دلایل خاص خود را برای این مسئله عنوان کردند تا علیپور همچنان تشنه و حریص موفقیت، بازی‌های ثابت و گلزنی در ماریتیمو باشد.درست مثل آنچه مهدی طارمی در تیم پورتو تجربه کرد و گام به گام و قدم به قدم و با صبوری آن را به دست آورد. 

 

علیپور که با وجود نیمکت نشینی از رقابت با مهاجمان تیم پا پس نکشیده در روزی که تیمش با چهار گل به پیروزی رسید تا به رتبه نهم جدول صعود کند، در نیم ساعتی که به او داده شد نمایش پرتلاشی داشت تا به مربی نشان بدهد همچنان در انتظار فرصت بیشتری برای درخشش است. چیزی که از دید مربیان نیز پنهان نمانده و به همین دلیل به او با وجود شرایط خوب تیم فرصت بیشتری برای بازی داده شد تا پاداش تمرینات خوب او با وی تسویه شود. اگرچه اگر آن پنالتی هم به این سی دقیقه سنجاق می‌شد نتیجه بهتری برای علیپور به دست می‌آمد.

 

علی علیپور بعد از به هدر رفتن فرصت لحظات پایانی، حریص و با انگیزه به دنبال گلزنی و درخشش در ترکیب ماریتیمو حتی در دقایق کوتاهی است که به بازی گرفته می‌شود.

 

تیم مادیرایی هفته آینده در خانه بنفیکا لیسبون به میدان خواهد رفت و این یکی از دو بازی باقی مانده ماریتیمو در سال 2021 است. سالی که به زودی به پایان خواهد رسید تا در حلول سال جدید علیپور دوره جدیدی از لیگ ورزشی خود را در پیراهن تیم پرتغالی پیش ببرد. سالی که او قصد دارد در آن گام‌های بزرگ و مهمی را در زندگی حرفه‌ای‌اش بردارد.

ماریتیمو علی علیپور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماریتیمو علی علیپور علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی گل گهر ۰ - شمس آذر ۰

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرنگونی ام باپه در محوطه جریمه دورتموند که داور اعتقادی به پنالتی نداشت / فیلم
  • پاری‌ سن ژرمن از پنالتی هم شانس نیاورد (عکس)
  • کارشناس داوری: خطا روی عثمان دمبله پنالتی بود؟ + عکس
  • نوری: بحث نقل و انتقالات تیم ما را جمع کنید
  • استقلال از داوری طلبکار شد: پنالتی روزبه سوخت!
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • ببینید | خلاصه بازی گل گهر ۰ - شمس آذر ۰
  • گل متئو رتگی به میلان از روی نقطه پنالتی (میلان 0-1 جنوا)
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی