Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود معتمدی رئیس مرکز بهداشت و ‌درمان قروه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه با اشاره به وضعیت رنگ‌بندی آبی کرونا در شهرستان قروه اظهار داشت: در هفته‌های اخیر با بازگشایی مدارس موارد جدیدی از ابتلای به کرونا در بین معلمان و دانش‌آموزان گزارش شد که دلیل آن عدم تهویه هوا، بسته بودن پنجره‌ها و رعایت کمتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه در مناطق روستایی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه درصد تست‌های مثبت کرونا در اوج وضعیت قرمز بیش از ۵۰ درصد بود، ادامه داد: در حال حاضر آمار ابتلای به کرونا بین ۳ تا ۵ درصد است.

رئیس مرکز بهداشت و ‌درمان قروه با اشاره به اینکه از ابتدا تاکنون از ۴۰ هزار بیمار تست کرونا گرفته شده است، افزود: از این تعداد تست کرونای ۷ هزار و ۵۷۷ نفر بیمار مثبت بوده است.

معتمدی گفت: آمار مبتلایان جدید به ویروس کرونا در این شهرستان در ۶ روز اخیر به صفر رسیده و تاکنون گزارشی از ابتلای به کرونا در این شهرستان ثبت نشده است.

وی اضافه کرد: ۹۰ درصد بیماران به صورت سرپایی و ۱۰ درصد با نظر و تشخیص پزشک بستری شده‌اند که ۱۹۳ نفر بیمار کرونایی با PCR مثبت و ۱۲۶ بیمار کرونایی با PCR منفی در بیمارستان شهید بهشتی قروه فوت شده است.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶

منبع: فارس

کلیدواژه: ویروس کرونا دانش آموزان مناطق روستایی ابتلای به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تشییع و خاکسپاری شهید مرزبانی در قروه اعلام شد

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید والامقام «جلال اعتماد» از شهدای حادثه هنگ مرزی بانه، فردا با حضور مردم و مسوولان در شهر دزج قروه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، فرمانداری شهرستان قروه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم وداع با شهید والامقام «جلال اعتماد» روز پانزدهم اردیبهشت پس از نماز مغرب در مسجد جامع شهرستان قروه برگزار خواهد شد.

مراسم تجمع و حرکت جهت تشییع و خاکسپاری پیکر شهید «جلال اعتماد» روز شانزدهم اردیبهشت رأس ساعت ۹ صبح از ستاد فرماندهی فراجای شهرستان قروه تا میدان شهید سلیمانی خواهد بود.

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید «جلال اعتماد» رأس ساعت ۱۱ روز شانزدهم اردیبهشت ماه در شهر دزج شهرستان قروه برگزار خواهد شد.

کد خبر 750546

دیگر خبرها

  • طلا هفته معاملاتی جدید را در محدوده مثبت آغاز می‌کند؟ / شتاب بیت‌کوین با افت آمار اشتغال
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • سیگنال مثبت شفافیت؛ عامل رشد چشمگیر قراردادها در سال گذشته
  • پیکر شهید جلال اعتماد در زادگاهش قروه آرام گرفت
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • زمان تشییع و خاکسپاری شهید مرزبانی در قروه اعلام شد
  • مراسم وداع با شهید اعتماد در قروه برگزار می‌شود
  • خسارت بارش اخیر به ۹۰ درصد راه های عشایری گچساران
  • ۷ موردی که همین الان باید از شرشان خلاص شوید! پشیمان نمی‌شوید!
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است