Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:52:38 GMT

مصیبت بزرگی که ستاره بایرن مونیخ سر خودش آورد!

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۰۱۹۶

مصیبت بزرگی که ستاره بایرن مونیخ سر خودش آورد!

ممکن است عواقب تلخ و جبران ناپذیری در انتظار جاشوا کیمیچ، ستاره آلمانی بایرن مونیخ باشد.

به گزارش "ورزش سه"، جاشوا کیمیچ یکی از معدود بازیکنان دنیای فوتبال بود که بارها به صورت علنی اعلام کرد هنوز در مورد تزریق واکسن کرونا به نتیجه نرسیده و هراسی از اعلام این تصمیم در مقابل انظار عمومی نیز ندارد. اما حالا این ستاره آلمانی در اوج دوران ورزشی خود دچار کرونا شده و ممکن است روزهای تلخی در انتظار جاشوا کیمیچ بوده و حتی آینده او نیز تحت تاثیر قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تست کرونای این بازیکن 26 ساله ماه گذشته مثبت شد و دوره قرنطینه او روز چهارشنبه به پایان رسید. جاشوا کیمیچ در هفته های اخیر بازی های بلیرن مونیخ مقابل آرمینا بیله‌فلد و بروسیا دورتموند در بوندسلیگا و دینامو کیف و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داده و هنوز زملن قطعی بازگشت او به میادین مشخص نیست.

 

 

پروفسور مارتین هال، مدیر پزشکی مرکز پزشکی ورزشی دانشگاه فنی مونیخ، در مورد پیامدهای دراز مدت این بیماری در مصاحبه با اشپیگل گفت: "هر روز افرادی را می بینم که می گویند دیگر نمی توانم به درستی روی پاهایم بایستم و هنوز دردهای عضلانی دارم، نمی توانم به درستی تمرکز کنم. حتی بعد از سه یا شش ماه نیز این امر در مورد ورزشکاران آماتور و همچنین حرفه ای صدق می کند و برای گروه دوم، این می تواند به معنای پایان دوران ورزشی آنها باشد.

 

هر شخصی که کمی اطلاعات پزشکی داشته باشد، می داند که این بیماری می تواند به طور جدی ریه ها، قلب و مغز را تحت تاثیر قرار دهد. اما با واکسیناسیون این خطر بسیار کمتر می شود. وقتی در این مورد بحث می شود، من فقط می توانم سرم را تکان دهم.

 

اکثریت قریب به اتفاق ورزشکارانی که من می شناسم بدون تردید واکسینه شدند و جاشوا کیمیچ در این رابطه ریسک کرد. اختلال دائمی در عملکرد یک بازیکن به خصوصیات و آمادگی بدنی او بستگی دارد. ممکن است دوباره مشکلی پیش آید و شاید حرکت اکسیژن در بدن به طور دائم محدود شده باشد."

 

 

البته خود جاشوا کیمیچ دیروز با انتشار پستی در اینستاگرام مدعی شد شرایط مساعدی داشته و به زودی به ترکیب بایرن مونیخ باز می گردد. کیمیچ در صفحه خود نوشت: "حالم خوب است و دوران قرنطینه بسیار طولانی را پشت سر گذاشتم. مشتاقم دوباره تمرین کرده و در کنار تیم باشم. با این حال من هنوز باید مدتی صبور باشم، زیرا به دلیل نفوذ جزئی در ریه هایم هنوز اجازه تمرین کامل با تیم را ندارم. من سه بازی باقیمانده امسال را از روی کاناپه تماشا خواهم کرد و سپس در ژانویه دوباره در کنار هم بازی خواهیم کرد."

جاشوا کیمیچ بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جاشوا کیمیچ بایرن مونیخ جاشوا کیمیچ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس

دلیخت آماده است تا جانشین کیمِ پراشتباه در ترکیب بایرن مونیخ شود

طرفداری | باشگاه بایرن مونیخ با انتشار تصاویری، بازگشت ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی این تیم را اعلام کرد. مدافع هلندی مدت‌ها به دلیل مصدومیت از تمرینات دور بود و بازی‌های مهمی را از دست داد؛ لذا بازگشت او به آمادگی کامل در آستانه جدال حساس با رئال مادرید، می تواند خبر خوبی برای طرفداران بایرن مونیخ باشد.

گفتنی است دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید روز چهارشنبه همین هفته در چارچوب دیداری از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جدال رفت دو تیم در مونیخ با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت.

بازگشت ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بایرن مونیخ ماتیاس دلیخت در تمرینات گروهی بایرن مونیخ ماتیاس دلیخت در تمرینات گروهی بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • رئیس فیفا: لیگ MLS از تاثیر لیونل مسی بیشتر استفاده کند؛ آیا آمریکا بازیکنان بزرگی دارد؟
  • کارل هاینتس رومنیگه: زنده ماندن در برنابئو سخت اما ممکن است
  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد
  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • رسمی؛ پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۴/۲۵ + عکس
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس