Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی ؛ از استقرار کارگاههای تولیدی و خدماتی در ۱۰ شهرک صنعتی تقاضامحور این استان و نیز امکان واگذاری حداقل پانصد واحد کارگاهی را تا پایان سالجاری در قالب فراخوان عمومی خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از   شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی ؛ "علی بهرامی زاده" در حاشیه نشست تجلیل از صنعتگران نمونه استان اظهار کرد : وضعیت موجود اراضی متعلق به شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی احصاء شده و طراحی لازم انجام و مجوزهای زیست محیطی آنان نیز از  مراجع قانونی اخذ  و زمینه واگذاری آنها به کارگاه های تولیدی و خدماتی فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه ایجاد واحدهای کارگاهی از عوامل مهم و تأثیرگذار در توسعه صنعتی استان میباشد، افزود : براساس بررسی فنی وکارشناسی وتایید مراجع نظارتی قانونی ۱۰ شهرک صنعتی که آمادگی واگذاری اراضی خود را دارند شامل شهرکهای صنعتی مشهد(کلات)، ماشین سازی و فناوریهای برتر، فناوری و صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شرق، خیام، چناران، تربت حیدریه، گناباد، بجستان، بینالود و کاشمر هستند.
رئیس هیأت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی ؛ اعلام نمود : مساحت این اراضی ۲۰۰، ۳۰۰ و ۵۰۰ مترمربعی هستند و با نقشه تیپی که برای آنها ارایه می شود، امکان استقرار طرحهای تولیدی و خدماتی دارای جواز تاسیس یا پروانه کسب زودبازده در آنها وجود دارد.  
بهرامی زاده در انتها با اشاره به این‌که احداث واحدهای کارگاهی به رونق کسب و کار کمک ویژه‌ای می‌کند؛ عنوان کرد: براساس بررسی وضع موجود هر هکتار اراضی کارگاهی در شهرکهای صنعتی خراسان رضوی زمینه اشتغال ۴۵۰ نفر به خصوص فارغ التحصیلان دانشگاهی را فراهم می آورد.
انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهرک صنعتی خراسان رضوی صنعتی خراسان رضوی شهرکهای صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۰۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۱۰۰ واحد ضایعاتی دارای مجوز به شهرک صنعتی خیرآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف یوسفی اظهار کرد: در راستای انتقال واحدهای تولیدی (صنعتی، معدنی، خدماتی) و کارگاه‌های آلاینده به خارج از مناطق مسکونی و محدوده سکونتگاه‌ها، دومین نشست کارگروه تبصره ماده ۱۴ قانون هوای پاک استان مرکزی برگزار شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: با توجه به اینکه یکی از منابع آلایندگی هوای اراک، ذوب ضایعات فلزی در کوره‌های سنتی است که در این راستا مقرر شد برای ۱۰۰ واحد صنفی ذوب ضایعات دارای پروانه در شهرک صنعتی خیرآباد با مساعدت شرکت شهرک‌ها زمین اختصاص یابد همچنین با انجام اقدام مشترک با صنف ضایعات فلزی واحدهای متخلف شناسایی و اقدامات قانونی در این خصوص لحاظ شود.

وی بیان کرد: در این راستا مقرر شد برنامه چهارگانه پالایشگاه نفت شازند به منظور کاهش آلایندگی گرد و غبار و so2 تا پایان سال اجرایی و در خصوص اتصال ایستگاه سنجش آلایندگی پالایشگاه شازند به شبکه پایش آنلاین تسریع شود.

یوسفی افزود: شرکت پتروشیمی شازند نیز در راستای برنامه زمانبندی کاهش آلایندگی ملزم شد برنامه کامل حذف فلزها را تا پایان سال به صورت کامل تکمیل و نسبت به خرید و نصب یک دستگاه سنجش آلودگی هوا با جانمایی محیط زیست در از محل اجرای مسوولیت‌های اجتماعی حداکثر تا ۲ ماه آینده اقدام شود.

کد خبر 6099534

دیگر خبرها

  • انتقال ۱۰۰ واحد ضایعاتی دارای مجوز به شهرک صنعتی خیرآباد
  • آغاز واگذاری ۱۲۴ قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در ماکو
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند