Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش "عصائب اهل الحق" عراق در سخنانی تاکید کرد که گروه‌های مقاومت اجازه بهانه تراشی و توجیه برای تداوم حضور نیروهای آمریکایی در عراق را نخواهند داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از المعلومه، محمود الربیعی، عضو دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق عراق در سخنانی اظهار کرد: سلاح گروه‌های مقاومت پشتوانه اصلی تصمیم مردم و پارلمان برای اخراج نیروهای خارجی از کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد که این خروج شامل تمامی نیروهای رزمی نظامی وابسته به اشغالگران آمریکایی است.

الربیعی گفت که تروریسم و حوادث ساختگی، توجیهی برای تداوم حضور نیروهای طرد شده توسط ملت عراق نخواهد بود و بنابراین این نیروها ناگزیر به ترک عراق در موعد مقرر هستند و ما اجازه غیر از این را نخواهیم داد.

وی افزود: این سلاح مقاومت و اراده ملت است که نیروهای اشغالگر را از تمامی پایگاه‌های نظامی‌شان در کشور بیرون می‌کند، به ویژه اینکه دستور خروج آنها از سوی پارلمان و مردم صادر شده است و دیگر دلیل مشروعی برای ادامه حضور خود در عراق ندارند.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که ژنرال فرانک مکنزی، رئیس ستاد فرماندهی مرکزی امریکا «سنتکام» علیرغم بیانیه رسمی اعلام پایان ماموریت نیروهای رزمی خارجی گفته بود واشنگتن ۲۵۰۰ نیروی کنونی در عراق را در این کشور نگه خواهد داشت.

مکنزی در مصاحبه با خبرگزاری آسوشیتدپرس اظهار داشت علیرغم اینکه نقش نیروهای امریکایی به نقشی غیررزمی تبدیل شده است ما به پشتیبانی هوایی و کمک‌های نظامی دیگر در نبرد عراق علیه گروه تروریستی داعش ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عصائب اهل الحق عراق اخراج آمریکا از منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری عوامل مجموعه نمایشی «نون.خ ۵» امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت با حضور مسعود کریمی خضرا مدیرگروه طنز سیما فیلم، مهدی فرجی تهیه کننده، صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و ماشاالله وروایی بازیگران سریال در صداوسیما برگزار شد.

مهدی فرجی تهیه کننده سریال در ابتدای سخنانش بیان کرد: امسال این سریال درصد قابل توجهی از فصل پیش بیننده بیشتری داشت که دلایل مختلفی هم داشت از جمله اینکه توانستیم سراغ یک قومیت دیگر هم برویم.

وی با اشاره به ۲ خط قرمز سازمان در حوزه مذهب و قومیت‌ها بیان کرد: پرداختن به قومیت‌ها حساسیت های فراوانی دارد که باید با مراقبت باشد. هر برنامه ای و هرکسی به راحتی نمی تواند به قومیت ها بپردازد. از اینکه اجازه دادند سراغ قومیت ها برویم ممنونم.

فرجی اضافه کرد: همچنین ممنونم از اینکه اجازه دادند به قصه کولبرها بپردازیم. امروز خانمی با بغض به من گفت که این سریال ما را با قصه این افراد آشنا کرد. خودمان شاید فکر می‌کردیم پرداختن به این مسایل سخت است اما ممنونم که گذاشتند در کنار لحظات کمدی و شاد، نقد هم داشته باشیم. مردم هم امروز می گفتند از دلایل علاقه شان به کار همین است که در کنار لحظات مفرح از درد مردم هم گفته می شود.

ماشاالله وروایی هم در ادامه گفت: فرزند یکی از کولبرها با من صحبت می کرد و درباره این می گفت که پدرش چه کار سخت و طاقت فرسایی دارد. عموم مردم این سریال را ستایش می کردند و می گفتند تلویزیون قصه های این چنینی بسازد.

صهبا شرافتی نیز بیان کرد: فصل پنج خیلی برایم سخت بود. من گواهینامه پایه دو نداشتم و اولین بار بود که سوار مینی بوس می‌شدم و رانندگی می کردم. این فصل خیلی برای من چالش برانگیز بود و لذت زیادی برایم داشت.

این خبر به روز رسانی می‌شود ...

کد خبر 6092925 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به جولان اشغالی
  • پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری صلاحیت علمی دارند/ چرا سازمان ثبت اسناد و املاک بهانه‌تراشی می‌کند؟
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد
  • تصاویر جدید از تمرین نیروهای مقاومت برای ورود به شهرک‌های صهیونیستی | ویدئو
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند