Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد علیجانپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صمد جعفرمدار از دانشکده فنی مهندسی، مهران مرادی از دانشکده دامپزشکی، شهرام خلیل آریا از دانشکده فنی مهندسی، هادی الماسی از دانشکده کشاورزی و چنگیز قبادی از دانشکده برق و کامپیوتر از جمله این اعضای هیات علمی به شمار می روند.

وی اضافه کرد: همچنین قادر رضازاده از دانشکده فنی مهندسی، حسین تاجیک از دانشکده دامپزشکی، عطا چیت ساز از دانشکده فنی مهندسی و جواد نوری نیا از دانشکده برق و کامپیوتر، دیگر اعضای هیات علمی این دانشگاه هستند که جزء پراستنادترین پژوهشگران قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه ارومیه با اشاره به جایگاه برجسته دانشگاه ارومیه در این ارزیابی صورت گرفته از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC، اظهار داشت: دانشگاه ارومیه در این زمینه نسبت به سال گذشته ارتقای ۸۰ درصدی داشته است.

علیجانپور اظهار امیدواری کرد که در سال های آتی نیز این روند افزایشی تداوم داشته باشد.

دانشگاه ارومیه از جمله دانشگاه های مطرح کشور به شمار می رود که نزدیک به ۲۰ هزار نفر دانشجو در مقاطع و رشته های مختلف تحصیلی دارد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه پژوهشگر دانشگاه ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه پژوهشگر آذربایجان غربی ارومیه پژوهشگر دانشگاه ارومیه دانشکده فنی مهندسی دانشگاه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ دکتر علی امیدی کارشناس روابط بین الملل و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان گفت: این اعتراض شکل گرفته در دانشگا‌های اروپا و آمریکا و استرالیا نشان دهنده وجدان بیدار جهانیان است.
دکتر حسین مسعود نیا کارشناس جامعه شناسی سیاسی و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان هم معتقد است طوفان القصی شکست بزرگی برای اسرائیل بود و ناکارآمدی این کشور در امنیت نظامی و امنیتی را نشان داد.
وی گفت :گسترش جنک در جهان راه فرار نتانیاهو بود که با پاسخ ایران روبرو شد.

این استاد دانشگاه افزود: هم اکنون در سایه سانسور‌های شدید خبری و بافعالیت رسانه‌های حق جو افکار عمومی جهان در سطح نخبگان بیدار شده و بزود در جاموامع گسترش می‌یابد.
دکتر قدرت الله خسرو شاهی حقوقدان و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان هم گفت ایران در عملیات وعده صادق به جهانیان نشان داد که اسرائیل شکست پذیر است.
وی گفت دفاع همه جانبه دولت‌های غربی از لابی صهیونیست سبب گسترش اعتراض در جوامع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • وزارت علوم برنامه های مطلوبی برای ماندن نخبگان در کشور تدوین کرده است
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی