Web Analytics Made Easy - Statcounter

«احمدرضا احسانی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲۳ آذر ماه آخرین مهلت شرکت در بخش‌های مسابقه خردسال، خیمه‌شب بازی و نقالی- پرده خوانی است.

وی با بیان اینکه فراخوان بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در قالب ۱۲ بخش در مهرماه منتشر شد افزود: مسابقه تئاتر در بخش خردسال، کودک، نوجوان، خیابانی، خیمه‌شب‌بازی، نقالی- پرده خوانی، تئاتر با اجرای کودکان و نوجوانان (تا ۱۸ سال)، تئاتر فراگیر (همراه افراد با نیازهای ویژه)، تئاتر ملل، مسابقه نمایشنامه نویسی، پژوهش، آثار مهمان و کارگاه‌های آموزشی و نشست های تخصصی، بخش‌های مختلف این دوره از جشنواره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسانی خاطرنشان کرد: بر اساس فراخوان منتشر شده مهلت شرکت در بخش تئاتر با اجرای کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال، تا ۱۶ آذر ماه اعلام شده بود و در این بخش ۳۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است که بعد از ارزیابی، آثار راه یافته به صورت غیررقابتی در جشنواره اجرا خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در خصوص بخش تئاتر فراگیر نیز توضیح داد: ستاد برگزاری جشنواره با هدف افزایش مشارکت هنرمندان با نیازهای خاص در تولید و عرضه آثار نمایشی، اقدام به برگزاری این بخش کرده و این بخش ویژه آثار نمایشی است که حداقل دو سوم افراد روی صحنه، هنرمندان دارای نیازهای خاص از جمله محدودیت جسمی، حرکتی، ذهنی و اوتیسم باشند.

وی تاکید کرد: این بخش هم به صورت غیررقابتی با حضور حداکثر سه گروه نمایشی برگزار خواهد شد و تا ۱۶ آذرماه که آخرین مهلت شرکت در بخش فراگیر اعلام شده بود، هشت اثر به دبیرخانه جشنواره رسید.

احسانی با اشاره به اینکه مهلت شرکت هنرمندان در بخش مسابقه نمایشنامه نویسی هم ۱۶ آذرماه به پایان رسید گفت: در این بخش ۴۲ اثر در 2 مرحله با هدف دستیابی به نمایشنامه های با کیفیت، به رقابت می پردازند.

به گفته او آخرین مهلت انجام فرایند ثبت تقاضا در بخش مسابقه‌های تئاتر خردسال، خیمه شب بازی و نقالی - پرده خوانی را ۲۳ آذر ماه اعلام کرد و گفت: هنرمندان می‌توانند برای شرکت در بخش‌های مسابقه تئاتر کودک، نوجوان و خیابانی تا ۳۰ آذر ماه اقدام کنند.

بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اسفندماه ۱۴۰۰ به دبیری «امیر مشهدی عباس» در همدان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها جشنواره تئاتر کودک و نوجوان امیر مشهدی عباس تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان امیر مشهدی عباس تئاتر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان امیر مشهدی عباس تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان تئاتر کودک و نوجوان شرکت در بخش مهلت شرکت آذر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان

ایسنا/گیلان مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان گفت: ۴۳۴ اثر به اولین جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان ارسال و از ۹ اثر برگزیده و یک رسانه برتر تجلیل شد.

میلاد ابراهیمی امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه در اختتامیه اولین جشنواره «فصلی رسانه‌های گیلان» که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، اظهار کرد: اولین جشنواره فصلی رسانه‌های استان گیلان با هدف نقش آفرینی جامعه خبری در توسعه استان و معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های رسانه‌ای، افزایش رقابت مؤثر و سازنده در توسعه محتوایی مطبوعات محلی و خبرگزاری‌ها، ارزیابی مهارت‌ها و شناسایی برترین‌های رسانه‌ای گیلان با همکاری اداره کل ارشاد و خانه مطبوعات برنامه‌ریزی و اجرا شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان افزود: این جشنواره در محورهای فرزند آوری، جوانی جمعیت و بحران سالمندی، مدیریت شهری و مشارکت شهروندان، «رشت» شهر خلاق خوراک، اقتصاد کشاورزی و صنایع تبدیلی، نشاط آفرینی اجتماعی و امیدافزایی، نقش منطقه آزاد انزلی در توسعه مبادلات تجاری و اقتصاد دریا محور، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آسیب‌شناسی چالش‌های صنعت و معدن و کودک و نوجوان در بخش‌های گزارش مکتوب و مقاله، یادداشت و عکس برگزار شد.

وی گفت: ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید و داوران با در نظر گرفتن روزآمد بودن و جامع بودن اطلاعات ۹ اثر را به عنوان اثر برگزیده انتخاب کردند که امروز از این ۹ فعال رسانه‌ای و همچنین یک رسانه برتر تقدیر ‌شد.

ابراهیمی تصریح کرد: خبرگزاری ایسنا به سبب ارسال آثار در بخش‌های مختلف و مشارکت پرشور در نخستین جشنواره فصلی رسانه‌های استان به عنوان رسانه برتر معرفی و از سردبیر این خبرگزاری تقدیر ‌شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان گفت: حمایت از برگزاری چنین جشنواره‌های رسانه‌ای زمینه توسعه بیش از پیش استان را فراهم می‌کند.

گفتنی است، پونه نیکوی، سردبیر خبرگزاری ایسنا در اولین جشنواره «فصلی رسانه‌های گیلان» به عنوان رسانه برتر معرفی و تجلیل شد. سید جواد میرحسینی و امیر صالح غنجی در بخش عکس به ترتیب مقام اول و سوم جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان را کسب کردند. مهری شیرمحمدی در بخش گزارش مکتوب با عنوان «بوستان کسمایی امروز و باغ چای دیروز» مقام دوم جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان را کسب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟