Web Analytics Made Easy - Statcounter

استیون جرارد می گوید تیمش دیروز خوب دفاع کرده و تنها روی پنالتی بد شانس بوده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه لیورپول، استیون جرارد، اسطوره باشگاه لیورپول روز گذشته به همراه استون ویلا و در کسوت مربی این تیم به آنفیلد بازگشت و در نهایت با یک گل مقابل شاگردان یورگن کلوپ شکست خورد. بعد از این بازی جرارد با سایت باشگاه لیورپول گفتگویی انجام داد و در مورد این دیدار و احساسش هنگام بازگشت به آنفیلد صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت های او را در ادامه می خوانید:

نظرتان در مورد بازی چه بود؟

لیورپول یک سطح از ما بالاتر بود. آنها کیفیت شان را نشان دادند و می توان دید چرا آنها برای قهرمانی در لیگ و حضور در مراحل پایانی تورنمنت های اروپایی رقابت می کنند. به نظرم در مقاطع زیادی از بازی عملکرد خوبی مقابل لیورپول داشتیم. می خواستیم بازی را به دقایق پایانی بکشانیم و سپس با بازیکنان باکیفیت تر سعی کنیم لیورپول را مضطرب کنیم اما پنالتی اتفاق ناراحت کننده ای برای ما بود.

 آماده کردن تیمتان برای آمدن به آنفیلد سخت بود یا آسان؟ با وجود تمام احساساتی که امروز جریان داشت، تمرکز زیادی داشتید…

قبول کرده بودم که لحظه ای احساسی برای من و خانواده ام خواهد بود. ۱۷ سال به عنوان بازیکن اینجا بودم. بسیاری از زندگی ام را به این باشگاه داده ام. با این حال سعی کردم خودم را کنترل کنم و به استون ویلا احترام بگذارم. به نظرم هواداران بی نظیر بودند اما به خاطر تشویق ایستاده آنها و رابطه ای که با هواداران لیورپول دارم از آنها متشکرم و احترام می گذارم اما اولویت امروز من فقط استون ویلا بود.

روز خوبی برای خانواده تان بود که بازگشت شما را دیدند…

 برخی از اعضای خانواده ام آمدن اما برخی دیگر هم نیامدند چون می ترسیدند اتفاق بدی بیافتد. لیورپول در حال حاضر در سطحی دیگر فعالیت می کند. فکر می کنم به خوبی دفاع کردیم و به نظرم لیورپول توانست با یک پنالتی از دست ما فرار کند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس روبروی برای میدان رفت و موفق شد با به ثمر رساندن چهار گل برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

دی‌بروینه گل اول تیمش را در این بازی وارد دروازه حریف کرد و مثل همیشه توانست نمایشی بسیار درخشان را ارائه کند تا نقش مهمی را در پیروزی شاگردان پپ گواردیولا و نزدیک شدن آنها به صدر جدول ایفا کرده باشد.

ردنپ پس از پایان این بازی در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:«ما بازیکنان بزرگ بسیاری مانند استیون جرارد، فرانک لمپارد و یحیی توره را دیدیم. اما باید بگویم که از نظر من، دی‌بروینه از همه بهتر است. فکر می‌کنم اون کارهایی انجام می‌دهد که خارج از این دنیا است.

پاس‌هایی که او به راحتی متوجه ارسال آنها می‌شود چیزی نیست که افراد زیادی بتوانند انجامش دهند. هر بار که بازی او را تماشا می‌کنم مات و مبهوت می‌شوم. هر تیمی به الگوی بزرگ نیاز دارد و این برای فیل فودن عالی است که بتواند هر روز دی‌بروینه را ببیند. او می‌تواند از این بازیکن درس بگیرد و هیچ شکی وجود ندارد که به همین دلیل خیلی خوب بازی می‌کند.»

دیگر خبرها

  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • درک کویت: اسلوت خودش است و از کسی کپی نمی‌کند؛ لیورپول انتخاب خیلی خوبی انجام داد
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!