Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازیکنان ما بسیار رفیق و همدل هستند، به حدی که حاضریم برای یکدیگر جان بدهیم و این مسئله در سرتاسر تیم ما موج می‌زند.

مصطفی احمدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی آلومینیوم اراک مقابل فجرسپاسی شیراز اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود، اما خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی ساختیم و حتی ۳ بار به تیر دروازه زدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا دقایق آخر بازی جنگیدیم و مزد تلاشمان را در دقیقه ۸۰ و با گلی که به ثمر رساندیم گرفتیم و سه امتیاز مهم را کسب کردیم.

وی درباره شرایط خوب تیمش در جدول و قرار گرفتن بالاتر از استقلال و پرسپولیس گفت: امسال وضعیت خیلی خوبی داریم، بازی به بازی جلو می‌رویم و برای هر مسابقه برنامه خاصی داریم. با وجود اینکه بازیکنان خوبی از جمع ما جدا شدند، اما توانستیم مهره‌های خوبی را جایگزین آن‌ها کنیم. بازیکنان ما بسیار رفیق و همدل هستند، به حدی که حاضریم برای یکدیگر جان بدهیم و این مسئله در سرتاسر تیم ما موج می‌زند.

هافبک آلومینیوم در پاسخ به اینکه «چقدر به ادامه این روند مثبت امیدوار هستید؟» عنوان کرد: به آینده بسیار خوشبین هستیم و در هر بازی سعی می‌کنیم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم. قدم به قدم در لیگ برتر پیش خواهیم رفت و سعی می‌کنیم در هر بازی از بازی قبلی بهتر باشیم و در پایان بتوانیم دل هواداران خوبمان را شاد کنیم.

وی در رابطه با کار کردن زیر نظر رسول خطیبی گفت: خطیبی مربی بسیار خوب و باهوشی است و با بازیکنان خودش بسیار دوست و رفیق است. او روی همه‌ ما تاثیر مثبتی گذاشته و ما را در زمین نسبتا آزاد می‌گذرد تا بهترین تصمیم را خودمان بگیریم و از این بابت از سوی سرمربی و کادرفنی خیلی تحت فشار نیستیم.

مصطفی احمدی در پایان در خصوص دیدار هفته بعد تیمش مقابل نساجی مازندران خاطرنشان کرد: نساجی تیم محکم و سرسختی است و بازی در زمین آن‌ها می‌تواند چالشی بزرگ باشد. امیدوارم با یک ریکاوری خوب و تقویت خودمان بتوانیم در این بازی هم خواسته‌هایی که کادرفنی از ما دارند را به نحو احسن اجرا کنیم و به روند خوب خودمان ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: واکنش آلومینیوم اراک به تغییر داور بازی با تراکتور

انتهای پیام/

برچسب ها: آلومینیوم اراک مصطفی احمدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک مصطفی احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۱۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در بازی هفته سی و دوم بوندس‌لیگا فردا میهمان تیم آگزبورگ خواهد بود.

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، قبل از بازی فردا تایید کرد که به غیر از سباستین هالر، سایر بازیکنانش را برای فردا در اختیار خواهد داشت.

دورتموند در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن رفت و با نتیجه 1-0 به برد دست پیدا کرد. ترزیچ به همین دلیل نیاز نمی‌بیند که تیمش برای بازی فردا به انگیزه بیشتر نیاز داشته باشد.

ادین ترزیچ در نشست خبری پیش از این بازی در مورد وضعیت بازیکنان تیم گفت: "سباستین هالر حتی قبل از بازی چهارشنبه مقابل پاری سن ژرمن هم حال چندان خوبی نداشت. فردا روی وضعیت او ریسک نمی‌کنیم. بقیه بازیکنان به خوبی بازی قبلی را پشت سر گذاشتند."

احتمال تغییر در ترکیب؟

ما فردا قطعا تغییرات داریم و مطمئنیم که تیم واقعا خوبی در زمین خواهیم داشت. به نیروی جدید در زمین نیاز داریم و همچنین می‌خواهیم به بازیکنان فرصت دهیم.

عملکرد جیدون سانچو؟

ما از بازی جیدون در بازی مقابل پاریس بسیار خوشحال بودیم. او در هر جلسه تمرینی به ما نشان می‌دهد که چقدر خوب است. آماده و پر انرژی است و از بازی در زمین لذت می‌برد.

آگزبورگ؟

آن‌ها برای سهیمه اروپایی می‌جنگند و در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. در بازی‌های بزرگ، همیشه آن‌ها خوب کار می‌کنند و حتی انگیزه‌ای برای جبران نتیجه هفته گذشته دارند.

آیا کیل وازن فردا فرصتی برای اولین بازی خود در بوندس‌لیگا خواهد داشت یا خیر: "بله، همینطور است."

انگیزه تیم در هفته‌های پایانی؟

ما هنوز یک ماه فرصت داریم که در آن باید بازی‌های واقعا خوبی از خود به نمایش بگذاریم. اگر قرار باشد به کسی انگیزه بدهیم تا فردا مقابل آگزبورگ یعنی برابر بیش از 80 هزار هوادار بازی کند، یک جای کار می‌لنگد.

نیکو شلوتربک؟

نیکو بازیکنی است که در این فصل بیشترین حضور را در زمین داشته و واقعاً خوب پیشرفت کرده است. او در بالاترین سطح مقابل بازیکنان بزرگ نشان داده که می‌خواهد به تیم ملی بازگردد.

دیگر خبرها

  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • بی نظمی درپایان بازی و هجوم هواداران به داخل زمین چمن و عکس یادگاری با بازیکنان / فیلم
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!