Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:43:56 GMT

اعلام کلیات برگزاری برنامه‌های روز بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۲۳۳۸

اعلام کلیات برگزاری برنامه‌های روز بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، خدیجه گرشاسبی رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بوشهر در اولین نشست «هم‌اندیشی و هماهنگی برای برگزاری روز نکوداشت بوشهر» از تدوین برنامه‌های روز بوشهر با رویکرد جدید خبر داد و اظهار داشت: ۱۸ اسفند سالروز تأسیس مدرسه سعادت در بوشهر، به عنوان روز بوشهر نامگذاری شده است و انتخاب روز بوشهر سبب شد تا رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بیشتر به این شهر بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تشکیل کمیته‌های تخصصی زیر نظر دبیرخانه هفته نکوداشت روز بوشهر و فراخوان جمع آوری طرح‌ها و آثار برای مشارکت عموم شهروندان با محوریت محله و مسجد از اولویت‌های این مهم خواهد بود.

گرشاسبی عنوان کرد: با تلاش و کوشش در حفظ آثار و ارزش‌های خودمان و همچنین استفاده مفید از سنت‌ها و فرهنگ‌های تاریخی‌مان با ایجاد شاخص‌های گام دوم انقلاب و استفاده از ظرفیت روحانیت، نکوداشت روز بوشهر را برگزار خواهیم کرد.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با هویت بخشی و هویت آفرینی نوجوانان و جوانان و استفاده درست از سنت‌ها و فرهنگ‌های به جای مانده از پیشینیانمان آنها را حفظ و به نسل‌های بعدیمان منتقل کنیم.

گرشاسبی برگزاری برنامه‌های متنوع و شاد، برپایی نمایشگاهی از آثار برتر عکاسی، برگزاری جشنواره بازی‌های بومی، محلی و ورزش همگانی با محوریت محله شاد، رونمایی از اِلمان بوشهر و پروژه‌های ۱۴۰۱، ساخت فیلم سینمایی و مستند بوشهر در جنگ، افتتاح تعدادی از پروژه های عمرانی، تجلیل از خانواده شهدا، برنامه‌هایی به مناسبت روز قرآنی بوشهر، برپایی جشنواره طبخ غذای سنتی بوشهر و اجرای برنامه گردشگری بوشهر در گذر زمان را از برنامه‌های هفته نکوداشت بوشهر عوان کرد.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر گفت: روز بوشهر متعلق به شورا و شهرداری نیست و این روز مردم بوشهر است و انتظار داریم همه دستگاههای فرهنگی و اجرایی به نحوی در بزرگداشت این هفته نقش داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر شبکه های اجتماعی سعادت کمیسیون فرهنگی روز بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۲۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: راهپیمایی بزرگ خانوادگی در بوشهر در حمایت از خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری این برنامه ابراز داشت: این برنامه با حضور خانواده‌های بوشهری و برپایی موکب‌های مردمی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ از میدان المپیک به طرف میدان شهید «رئیسعلی دلواری» به همت ستاد مردمی بوشهری‌ها برگزار خواهد شد.

دبیر قرارگاه مردمی برنامه‌های فرهنگی بندر بوشهر با اشاره به اجرای طرح نور ابراز داشت: ۲۵ فروردین‌ماه، طرح پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی حوزه حجاب و عفاف با عنوان «طرح نور» در سراسر کشور به اجرا در آمد، به این مناسبت در راستای حمایت از نیروی خدوم انتظامی و حمایت از خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب راهپیمایی بزرگ خانوادگی در شهر بوشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 6097386

دیگر خبرها

  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • برگزاری آیین نکوداشت ۱۶ اردیبهشت روز مراغه
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • برگزاری آیین نکوداشت روز مراغه
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر