Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال بانوان ورامین با اشاره به چیدمان بد برنامه بازی‌ها در دور رفت لیگ برتر زنان گفت: بازی‌هایمان سخت و بدون ریکاوری انجام شد.

به گزارش برنا، دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» پنج‌شنبه (18 آذرماه) با قهرمانی نیم‌فصل تیم ذوب‌آهن به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم والیبال بانوان ورامین در پایان نیم‌فصل اول موفق به کسب برد و امتیاز نشد تا در رده دهم جدول بایستد.

نسرین خزانی سرمربی تیم والیبال بانوان ورامین درخصوص عملکرد تیمش در نیم‌ فصل اول لیگ برتر گفت: شاگردان جوانی دارم که مدرسه می‌رفتند و بعضی از آن‌ها امتحان هم داشتند. البته جوانان همه تیم‌ها این شرایط را دارند.

وی به دوری حدودا دو ساله‌اش از مربی‌گری در لیگ برتر اشاره کرد و افزود: امسال به دلیل نداشتن اسپانسر کار را بسیار دشوار شروع کردم. همه بازیکنانم جوانان هستند. اگر تیم بیشتر می‌توانست هزینه کند، در رتبه‌های اول تا سوم قرار می‌گرفتیم ولی وقتی پول نباشد، ته جدول قرار می‌گیرید.

سرمربی تیم والیبال بانوان ورامین ادامه داد: در برگزاری رقابت‌های لیگ برتر باید شیوه‌ای به‌کار گرفته شود تا همه تیم‌ها بتوانند از بازیکنان خوب بهره ببرند. شاگردان من اولین بار است که در مسابقات سطح بالا شرکت می‌کنند و طبیعتا اشکالاتی وجود خواهد داشت و انتظار بیشتری هم از آن‌ها ندارم. تیم‌هایی که در پایان نیم‌فصل صاحب رتبه‌های اول تا سوم شدند، نزدیک به چند میلیارد هزینه کردند و بازیکنان جوانی گرفتند که یک ست هم برای تیم‌شان بازی نکردند. شاید این دسته از بازیکنان پول می‌گیرند که روی نیمکت بنشینند. به نظرم در لیگ مردان چنین اتفاقی نمی‌افتد. اگر بازیکن رقم کمتری بگیرد و بازی کند، هم دیده می‌شود و هم به تیم‌های ته جدولی کمک می‌شود. بیشتر جوانان تیم‌های دیگر که خیلی بهتر از بازیکنان من هستند روی نیمکت نشسته‌اند که این موضوع مورد پسند نیست.

خزانی با اشاره به چیدمان بد بازی‌ها در دور رفت، گفت: یکشنبه‌ها مجبور به سفر به ورامین بودیم و دوشنبه‌ بلافاصله یک سفر بدون استراحت و ریکاوری داشتیم و مجددا باید این سفرها انجام می‌شد. جمعه روز استراحت بود و شنبه‌ها تمرین داشتیم. بازی‌ها خیلی سخت و بدون ریکاوری انجام می‌شد که مورد پسند من نبود.

سرمربی تیم بانوان ورامین از حضور الساندرا کمپدلی در راس تیم ملی والیبال زنان ایران ابراز خرسندی کرد و عنوان داشت: امیدوارم دانش فنی کمپدلی بالا باشد و در سطحی که مایدا قرار داشت، نباشد. تیم ملی بانوان نیاز به پیشرفت و دیده شدن دارد. سالیان سال است که مقامی بالاتر از هفتم و هشتم در آسیا کسب نکرده‌ایم. با این حجم از هزینه‌ها وقتش رسیده که تکانی به والیبال بانوان بدهیم.

خزانی ادامه داد: اگر کمپدلی مستقیما به تیم‌های جوانان و امید نظارت دارد، بدون اشکال است. بهتر است بعضی مربیان که قرار است در تیم ملی باشند در کنار این مربی قرار گیرند تا انتقال تجربه رخ دهد و یا اجازه بدهند که بعضی مربیان تمرینات، تاکتیک‌ها و آموزش‌های سرمربی تیم ملی را یاد بگیرند تا بتوانند این رویه را در تیم‌های خود پیاده کنند.

دور برگشت لیگ برتر زنان از روز پنج‌شنبه دوم دی‌ماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال ایران جدول لیگ برتر مدرسه پول بازی مردان زنان تیم ملی آسیا سرمربی تیم ملی والیبال بانوان تیم والیبال بانوان ورامین سرمربی تیم لیگ برتر دور رفت بازی ها تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید «سیاست باشگاه پیکان این است که بازیکنان جوان را به لیگ برتر معرفی کند و خوشحالم که در این امر موفق بودیم.»

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال پیکان، در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: با تیم قدرتمندی بازی داریم که از زمانی که در لیگ برتر بوده همیشه حریف سرسختی برای همه تیم‌ها بوده است. می‌دانیم که فردا بازی سختی داریم و باید تمام تمرکزمان را بگذاریم تا برنده شویم. اتفاقاتی که هفته گذشته در بازی شمش آذر برای ما افتاد و گل دقایق پایانی، این فصل برای ما تکراری شده است. جلسه خوبی با بچه‌ها داشتم و تا سوت پایان بازی می‌خواهیم کار خودمان را به نحو احسن پیش ببریم.

او ادامه داد: باید خیلی حواسمان را جمع کنیم تا نهایت استفاده را از میزبانی ببریم و امتیازاتی را جمع کنیم که شرایط تیم ما روز به روز بهتر شود. به بچه‌ها امید داریم. تمام توان خود را می‌گذارند تا تیم به موفقیت برسد. وقتی شما به تیم جوانی بازی می‌دهید باید منتظر این اتفاقات باشید و آن را به جان بخرید. سیاست باشگاه پیکان این است که بازیکنان جوان را به لیگ برتر معرفی کند و خوشحالم که در این امر موفق بودیم. امیدواریم در این پنج بازی هم با تمام توان کار کنیم تا امتیازات خوبی را جمع آوری کنیم و شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید