Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با همراهی رییس دانشگاه علوم پزشکی، مسئول نهاد رهبری و جمعی از مسئولان دانشگاه با حضور در مراکز آموزشی درمانی شهید مصطفی خمینی و آیت‌الله طالقانی شهر ایلام، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت هفته پرستار، از زحمات و تلاش‌های پرستاران شاغل در بخش‌های مختلف این بیمارستان‌ها تقدیر و تشکر نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید حجت الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار با حضور در بخش‌های مختلف این بیمارستان‌ها فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و هفته پرستار را به پرستاران تبریک گفت و با اهدای شاخه گل از ایثار و فداکاری آنان در راه خدمت به بیماران تقدیر و تشکر نمود.

در حاشیه این آیین تجلیل حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و هفته پرستار گفت: قشر پرستار برای سلامت جامعه ما بیشترین تلاش را دارند و توانسته‌اند امید را در دل بیماران ایجاد نمایند.

او ادامه داد: روز پرستار با الگو گیری از حضرت زینب (س) نام‌گذاری شده و طبیعتاً پرستاران که الگوی آن‌ها حضرت زینب است؛ زینب‌وار در خدمت بیماران خواهند بود.

او اظهار کرد: ما هم بر خود وظیفه دانستیم که از این قشر زحمتکش تقدیر و تشکر کنیم و با حضور در بین این عزیزان ضمن تبریک این مناسبت، از زحمات و تلاش‌های شایسته آنان تقدیر و تشکر به عمل آوریم و به آن‌ها بگوییم که قدردان ایثار و فداکاری آنان هستیم.

در بخش دیگری از این بازدید حجت الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار با بیماران بستری در بخش‌های مختلف این بیمارستان‌ها دیدار و عیادت نمود و ضمن دلجویی و آرزوی سلامتی؛ شفای عاجل آنان را از درگاه خداوند مسئلت کرد و در ادامه نیز در رابطه با نحوه خدمات‌دهی و میزان رضایتمندی از خدمات ارائه شده، با بیماران بستری گفت و گو نمود.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بهداشت و درمان تقدیر و تشکر حضرت زینب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۲۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: دکتر میثم معزی در این خصوص افزود: در کمتر از پنج روز موفق به انجام ۱۰ عمل پیوند شدیم که به جرأت یک جهش بی سابقه بوده و از همه عزیزان تشکر می کنیم چرا که قطعا این حرکت و همبستگی در ادامه منجر به نجات بسیاری از بیماران خواهد شد.

وی ادامه داد: طی این هفته ده عمل پیوند اعضا داشتیم که ۴ مورد آن به پیوند کبد و ۶ مورد آن به پیوند کلیه اختصاص یافت.

دکتر معزی در خاتمه اظهار داشت: تشکر ویژه و صمیمانه دارم از رضایت خانواده های بیماران اهدا کننده و کلیه اعضای گروه پیوند، اعم از گروه های جراحی پیوند ، جراحی عروق، ارولوژی ، بیهوشی و کلیه پرستاران و کادر پشتیبانی، که با اقدامات لازم و فوری زمینه ساز این حرکت شایسته شدند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899579

دیگر خبرها

  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر