Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دکتر رضا سالاریان از برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش به صورت مجازی در دانشگاه مازیار خبر داد.          
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان رویان: رئیس دانشگاه مازیار رویان با بیان اینکه هفته پژوهش در طول این دوسال با شیوع ویروس کرونا همزمان شده است، ادامه داد: تمام برنامه ها در این هفته به صورت مجازی برگزار می شود           .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه مازیار رویان در ادامه افزود: 20 آذر وبینار کشاورزی شهری در ایران:طرح موضوع و تشریح راهنمای عمل (طرح پژوهشی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران)توسط خانم دکتر وحیده ابراهیم نیا از دانشگاه شهید بهشتی از کار گروه شهرسازی دانشگاه مازیارو،وبینار مطالعه هنرهای حرکتی در تبلیغات محیطی از منظر شهری توسط خانم دکتر سارا جهانگیری از دانشگاه مازیار از کارگروه هنر      
21 آذر وبینار گردشگری و کووید 19 توسط خانم دکتر بنفشه فراهانی از کارگروه جهانگردی و کارگاه قارچ صدفی توسط خانم دکتر صغرا مرادپور از دانشگاه مازیار از کارگروه فضای سبز 22 آذر وبینار استارتاپ و سرمایه گذاری خطرپذیر توسط خانم دکتر نسیم نعمتی از دانشگاه علم و فرهنگ و گروه جهانگردی و خانه اندیشه مازیار و کارگاه عکاسی و چیدمان (بررسی موردی آثار فتواینستالیشن و استیج فتوگرافی) توسط خانم سهیلا اصغری از دانشگاه مازیار و گروه هنر        
23 آذر کارگاه کاربرد دودلینگ آرت در گرافیک توسط آقای هانی نجم از دانشگاه مازیار و گروه هنر و کارگاه آشنایی با لینکداین توسط خانم شبنم محمدی گروه جهانگردی و روش های صحیح خلق کاراکترهای انیمیشنی با محوریت کاراکترهای مورد استفاده در استیکرهای اپلیکشن های ارتباط محور توسط خانم پریسا یزدانی از دانشگاه مازیار و گروه هنر 
24 آذر وبینار شیرین سازی آب دریا ،راه حل آینده (ضرورت ها،تکنولوژی و گام های پیش رو)توسط دکتر سیدمهدی هاشمی از دانشگاه پیام نور و گروه عمران     
چالش ها و فرصت های کار در حرفه حسابداری توسط دکتر ابراهیم محسنی از دانشگاه مازیار و گروه حسابداری
و آشنایی با چاپ سه بعدی(3D pninting)بعنوان یکی از روش های ساخت داربست های مهندسی بافت توسط دکتر زهره موسوی نژاد از دانشگاه مازیار و گروه مهندسی پزشکی از جمله برنامه های این دانشگاه در هفته پژوهش میباشد.
دکتر سالاریان در ادامه خاطرنشان کرد:پایان بخش برنامه های ما در هفته پژوهش مراسم اختتامیه و تقدیر از پژوهشگر برتر در بخش اساتید و دانشجویی خواهد بود.        
این مسئول در ادامه افزود:دانشگاه مازیار حدودا 1000 دانشجو دارد که در سایه کرونا توانستیم بستر آموزش مجازی را تقویت کنیم و از اساتید خاص و با تجربه در این زمینه استفاده نماییم که بنظر بنده از این دیدگاه خیلی خوب بود. سالاریان بیان کرد:ما مثل خیلی از ادارات همچون کادر درمانی و امور شهری توانستیم به سهم خودمان نقشی موثر در زمان فراگیری ویروس کرونا ایفا کنیم و در کنار مردم و شهروندان عزیز باشیم، از جمله با تولید محلول ضدعفونی دست و توزیع رایگان آن با همکاری اداره بهداشت و همچنین توزیع رایگان ماسک و لباس های مخصوص بیمارستانی در اختیار کادر درمان قرار دهیم.

 



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برنامه ها و وبینارهای تخصصی هفته پژوهش م جازی برگزار توسط خانم دکتر هفته پژوهش آذر وبینار برنامه ها گروه هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۲۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر پیشگیری از جرم دادگستری کل استان کردستان ظهر یکشنبه در حاشیه نخستین دوره از کارگاه آموزش حقوقی مشاوران املاک کردستان در سال‌جاری اظهار کرد: به همت این معاونت و اتحادیه مشاورین املاک استان، نخستین دوره از کارگاه‌های آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در استان در سال جاری با ارائه سرفصل‌های مهم و کاربردی مرتبط با معاملات برای ۸۲ نفر از مشاوران املاک شهر سنندج توسط اساتید مجرب تدریس شد.

حسن اصلانی هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را ارتقا آگاهی‌های حقوقی، پیشگیری از تخلفات صنفی و کاهش ورودی پرونده به محاکم عنوان کرد و افزود: با توجه به نقش مشاوران املاک در پیشگیری از کلاهبرداری، انتقال مال غیر، فروش و پیش‌فروش ملک واحد به چند نفر و غیره این افراد باید دانش حقوقی لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی تصریح کرد: در این دوره‌های آموزشی سرفصل‌هایی چون تعریف سند، انواع آن، آثار سند رسمی، شرایط صحت قرارداد، شناخت اموال منقول و غیرمنقول، وظایف دفاتر ثبت اسناد و املاک، نحوه تنظیم قرارداد و شروط معامله، آشنایی با جرم جعل و اسناد مجعول و راهکارهای پیشگیرانه جرایم مرتبط با اصناف تدریس می‌شود.

اصلانی افزود: این دوره آموزشی به مدت سه روز در محل سالن اجتماعات معاونت اجتماعی دادگستری استان برگزار و در پایان از شرکت‌کنندگان آزمون کتبی به عمل آمد که نهایتاً برای کسانی که نمره لازم را اخذ کنند پروانه تخصصی صادر می‌شود.

وی تاکید کرد: مشاورانی که موفق به شرکت در این دوره‌ها نشوند و یا نمره قبولی اخذ ننمایند، برای آنها پروانه تخصصی صادر نمی‌شود و قانوناً کسانی که پروانه تخصصی نداشته باشند پروانه کسب آنها غیرفعال می‌شود.

کد خبر 6091094

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود