Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز یکشنبه در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین افزود: با توجه به افزایش پوشش واکسیناسیون مقرر شد روش کنترل‌ها و نظارت‌ها تغییراتی داشته باشد و کارکنان دولت موظف هستند در بدو ورود به ادارات دولتی، کارت واکسن کرونای خود را ارائه کنند در غیر این صورت به کمیته تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در گام اول این طرح تمام کارمندان باید واکسینه شده باشند،اظهار داشت: کارکنان دولت اگر به هر دلیلی تاکنون واکسن نزده باشند باید هر ۱۵ روز یکبار با هزینه خود تست پی سی آر کرونا داده و نتیجه آنرا به اداره خود ارایه کنند.

حبیبی اضافه کرد: همه اصناف نیز باید نسبت به تهیه کیو آر کد که اطلاعات بهداشتی آنها را در سامانه مدیریت هوشمند کرونا قرار می دهد به ثبت برسانند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۹۰ درصد جمعیت استان قزوین یک نوبت واکسن و بیش از ۷۶ درصد افراد بالای ۱۲ سال نیز ۲ نوبت واکسن ردریافت کرده اند و استان از نظر واکسیناسیون در حد قابل قبولی قرار دارد.

این مسوول با تاکید براینکه کار واکسیناسیون در استان به خوبی در حال انجام است، افزود: بخش شال و رامند بویین زهرا کمترین میزان واکسیناسیون را دارند که باید اقدامات لازم برای پوشش ۱۰۰ درصدی استان انجام شود.

وی اضافه کرد: موضوع بازگشایی مدارس و طرح واکسیناسیون دانش آموزان برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که بالای ۷۰ درصد خانواده‌ها خواستار بازگشایی مدارس بودند.

حبیبی با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضدعفونی کردن سرویس‌های بهداشتی مدارس مورد تاکید است، ادامه داد: باید مسوولان بهداشت مدارس پیگیرهای لازم را در این خصوص داشته باشند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین با اشاره بر الزامی بودن برخورداری کلاس های درس از تهویه مناسب، افزود: برخورداری کلاس ها از تهویه مناسب برای حفظ سلامت معلمان و دانش آموزان ضروری است و باید با کمک خیران و تأمین منابع سه میلیارد تومان به این موضوع اختصاص یابد.

حبیبی با شاره به انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری در استان گفت: در شرایط فعلی همه فعالیت‌های فرهنگی و هنری امکان فعالیت دارند و البته داشتن شرایطی از جمله کارت واکسیناسیون برای دست اندرکاران و مراجعه کنندگان و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برای برگزاری آن‌ها ضرورت دارد.

وی یادآور شد: برگزاری امتحانات پایان‌ترم دانشگاه‌ها به دانشگاه‌ها واگذار شده و هر دانشگاهی که از امکان برگزاری در شرایط ایمن برخوردار است، می‌تواند امتحانات خود را به‌صورت حضوری برگزار کند.

برچسب‌ها واکسن استان قزوین استانداری قزوین فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واکسن استان قزوین استانداری قزوین واکسن استان قزوین استانداری قزوین فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان کمک‌رسانی به آنروا را از سر گرفت

آلمان امروز چهارشنبه تصمیم خود را برای تجدید همکاری با آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) اعلام کرد. 

این اقدام پس از آن صورت گرفت که کاترین کولونا، وزیر امور خارجه سابق فرانسه تحقیقات در مورد اینکه آیا برخی از کارمندان آنروا در حمله ۷ اکتبر به اسرائیل نقش داشته اند را به پایان رساند و از آنها رفع اتهام کرد.

گزارش کولونا نشان داد که طرف اسرائیلی «هنوز باید شواهد تأییدکننده‌ای» در مورد اتهامات خود مبنی بر همکاری کارکنان آنروا با حماس ارائه کند و افزود که آنروا به طور مرتب فهرست کارمندان خود را به اسرائیل ارائه می‌کرده است.

دولت آلمان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در حمایت از این اصلاحات، دولت آلمان به زودی به همکاری خود با آنروا در غزه ادامه خواهد داد، همانطور که استرالیا، کانادا، سوئد و ژاپن قبلاً انجام داده اند. آلمان از نزدیک با نزدیک‌ترین شرکای بین المللی خود برای پرداخت بودجه بیشتر هماهنگ خواهد کرد. 

رژیم صهیونیستی برای پیشبرد اهداف خود در تجاوز به غزه و ایجاد قحطی در این باریکه، آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا که بزرگترین نهاد امدادرسان در غزه محسوب می‌شود را متهم به دست داشتن در حمله هفتم اکتبر کرد. همین امر کافی بود تا کشور‌های غربی کمک‌های خود به این آژانس را قطع کنند؛ موضوعی که در نهایت فلسطینیان را در خطر گرسنگی قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • آلمان کمک‌رسانی به آنروا را از سر گرفت
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد