Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:30:34 GMT

شهرداری برازجان نیازمند درآمدهای پایدار است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۳۱۵۸

شهرداری برازجان نیازمند درآمدهای پایدار است

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله نوروزی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم معارفه شهردار جدید برازجان اظهار داشت: انتظار مردم از شهرداری ارائه خدمت صادقانه است و انتظار می‌رود با وحدت و همدلی شاهد ارائه بهترین خدمات به مردم باشیم.

وی با بیان اینکه وحدت و هماهنگی از مهمترین عوامل موفقیت در عرصه مدیریت شهری است ادامه داد: شهرداری باید دنبال درآمدهای پایدار باشد و قانونمندی و مردم‌داری را به عنوان یک اولویت مد نظر داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دشتستان با تاکید بر پاسخگویی همه مسئولان به مردم تصریح کرد: مردم دشتستان از شعور اجتماعی بالایی برخوردار هستند و هر مسئولی که به آنها خدمت کند قدر او را دانسته و او را همراهی خواهند کرد.

وی استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان شهر برازجان را ضروری دانست و بیان کرد: قرار گرفتن در کنار مردم، حفظ کرامت شهروندان، اجرای عدالت و پرهیز از تبعیض، صداقت در رفتار و گفتار، توجه به جایگاه شورا باید مد نظر قرار گیرد.

نوروزی به تغییر فرمانداران استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: هشت فرماندار تاکنون تغییر یافته و من هم نامه خداحافظی خود را آماده کرده‌ام. خدمت در دشتستان توفیق بزرگی برای ما بود.

استفاده از همه ظرفیت‌ها

شهردار جدید برازجان نیز در این مراسم اظهار داشت: همه ظرفیت‌ها را برای ارائه بهترین خدمات به مردم برازجان به کار خواهیم گرفت.

مرتضی قدوسی فرد بیان کرد: در راه خدمت به مردم نیازمند همراهی همه مسئولان و مردم شهر هستیم و دست همکاری را به سوی مسئولان دراز می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه مدیریت شهری نگاه سیاسی نخواهیم داشت افزود: تلاش می‌کنیم در شهر برازجان تحولی نوین را ایجاد کنیم.

مردم بهترین همراه ما بودند

شهردار سابق برازجان نیز در این مراسم اظهار داشت: تلاش گسترده‌ای را به منظور ارائه بهترین خدمات به مردم برازجان داشته‌ام و بتوانیم رضایت‌مندی مردم را کسب کنیم.

محمد حسن محمدی با اشاره به اینکه عمر خدمت و مسئولیت کوتاه است ادامه داد: مردم بهترین همراه و مشوق ما برای ارائه خدمت بودند.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات محمد حسن محمدی، مرتضی قدوسی‌فرد به عنوان شهردار جدید برازجان معارفه شد.

کد خبر 5373659

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دشتستان فتح الله نوروزی محمدحسن محمدی شهرداری فتح الله نوروزی برازجان بوشهر ویروس کرونا مطالبات مردم لرستان از دولت بوشهر روز پرستار آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان کرمانشاه عکس استانها خرم آباد سیدابراهیم رئیسی واکسن کرونا سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »

شهردار تهران گفت: به هر دستگاهی در شهر که خدمتی می‌کند، بسته به نیازشان کمک می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره نحوه همکاری شهرداری با ناجا در موضوع «طرح نور »، گفت: به هر دستگاهی که در شهر خدمتی می‌رساند، کمک می‌کنیم.دستگاه‌ها نیازهای‌شان را به ما اعلام می‌کنند و ما طبق وظیفه و در چارچوب ضوابط به آنها کمک می‌کنیم.

شهردار تهران همچینین با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند در قضیه واگن‌های مترو، مردم سود کنند، اظهارکرد: اصلا خوب نیست که عده‌ای خاص در این کشور سود ببرند، اما مردم ضرر کنند. این رفتار با انسانیت ناسازگار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • تجلیل کارگران شهرداری بخش رضویه
  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت
  • برگزاری مراسم روز ملی شوراها/ ۱۰ درصد شهرهای استان اصفهان بدون شهردار اداره می‌شوند
  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • شهرداری اصفهان بهترین مشتری دانش‌بنیان‌ها است/نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان مسئله‌محور باشد
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز