Web Analytics Made Easy - Statcounter

  مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بازار میوه و صیفی نسبت به هفته قبل تفاوتی نداشته است و برای کنترل بازار، عرضه را افزایش دادیم.

او قیمت هر کیلو گوجه فرنگی با اُفت یک هزار تومانی را ۸ تا ۱۰ هزار تومان و سیب زمینی را ۵ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار و ۵۰۰ تومان در میدان اعلام کرد و گفت: هم اکنون قیمت هر کیلو گوجه فرنگی سر مزرعه ۶ هزار تومان و با احتساب کرایه حمل و اُفت ۸ هزار تومان تمام می‌شود و تنها مغازه داران برای جوری جنس می‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارایی نژاد قیمت هر کیلو موز هندی را ۲۴ هزار تومان، موز اکوادور را ۲۶ هزار تومان، موز فیلیپین را ۲۷ هزار تومان، موز پاکستان را ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان و هرکارتن آناناس را ۷۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

محصول قیمت هر کیلوگرم موز هندی ۲۴ هزار تومان موز اکوادور ۲۶ هزار تومان موز فیلیپین ۲۷ هزار تومان موز پاکستانی ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان هر کارتن آناناس ۷۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان هندوانه گرد خطی ۵ تا ۶ هزار تومان هندوانه بیضی ۷ هزار تومان هندوانه سفید میناب ۵ هزار و ۵۰۰ تومان

رئیس اتحادیه بارفروشان درباره عرضه میوه در شب یلدا گفت: مصرف انار و هندوانه در شب یلدا بیشتر مرسوم است که با عرضه اقلام ذخیره سازی شده از ۲۴ تا ۲۵ آذر نمی‌گذاریم قیمت‌ها افزایش یابد.

او ادامه داد: بیش از ۳ تا ۴ هزار تن انار ساوه، کاشمر، شیراز و دماوند و ۳ تا ۴ هزار تن انواع هندوانه دپو شده که با ازدیاد عرضه از التهاب قیمت در بازار جلوگیری می‌کنیم. همچنین کشاورزان برای شب یلدا بالای ۷ تا ۸ هزار تن ذخیره سازی کردند.

دارایی نژاد قیمت هر کیلو هندوانه گرد خطی را ۵ تا ۶ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هر کیلو هندوانه نیاگارا ۵ تا ۶ هزار تومان، هندوانه بیضی ۷ هزار تومان، هندوانه سفید میناب ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، انار دماوند ۲۰ تا ۳۳ هزار تومان، انار ساوه ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان و انار شیراز ۱۸ تا ۲۶ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی ادامه داد: در حال حاضر هر کیلو پرتقال بدون جعبه ۸ هزار تومان، پرتقال یک رج صادراتی ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان، پرتقال رسمی ۱۰ هزار تومان، نارنگی ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان،‌ خرمالو شمال ۱۲ تا ۲۲ هزار تومان، خرمالو شهریار ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان و خرمالو کن ۲۲ تا ۳۲ هزار تومان در میدان مرکزی و با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود در خرده فروشی عرضه می‌شود.

محصول قیمت هر کیلوگرم انار شیراز ۱۸ تا ۲۶ هزار تومان انار دماوند ۲۰ تا ۳۳ هزار تومان انار ساوه ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان پرتقال رسمی ۱۰ هزار تومان نارنگی ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان خرمالو شمال ۱۲تا ۲۲ هزار تومان خرمالو شهریار ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان خرمالو کن ۲۲ تا ۳۲ هزار تومان

این مقام مسئول درباره آینده بازار میوه گفت: برآوردها حاکی از آن است که تا ۲۵ آذر بازار روال عادی خود را دارد و تنها ممکن است در چند روز مانده به شب یلدا نوساناتی رخ بدهد که با توزیع ذخایر اجازه افزایش قیمت را نمی دهیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۳۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هندوانه برای دیابتی‌ها مفید است یا مضر؟
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول