Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@02:30:50 GMT

اهالی روستای جفاکنده ۹۰ درصدی واکسینه شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۳۳۹۰

اهالی روستای جفاکنده ۹۰ درصدی واکسینه شدند

کمانگری گفت : روز یکشنبه ۲۱ آذرماه از ساعت ۱۰ الی ۱۳ درخانه بهداشت #جفاکنده واکسیناسیون کرونا انجام میشود.لذا از آن دسته از عزیزانی که تا به حال موفق به انجام تزریق واکسن نشده اند تقاضا میکنیم این فرصت را از دست ندهند در ضمن هر سه نوع واکسن سینوفارم. برکت، آسترازنکا موجود میباشدوفقط به اهالی ساکن در روستا تزریق میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهیار جفاکنده همچنین گفت : در سطح کشور بحثی تحت عنوان «واکسن‌هراسی» راه افتاده است  و صحبت‌های افراد را مونتاژ می‌کنند که فلانی گفته اگر واکسن بزنید دو سال دیگر می‌میرید، اصلا چنین چیزی درست نیست ، مردم این افراد را کنار بگذارند که دلسوزشان نیستند.

در راستای تشویق و هماهنگی مناسب برای ترغیب مردم در خصوص افرادی که تاکنون واکسن کرونا را ( برابر لیست مرکز بهداشت ) دریافت ننموده اند #دهیار و #بهورز با مراجعه خانه به خانه و تماس تلفنی با سرپرستان خانوار اطلاع رسانی لازم را انجام دادند .

منبع: فارس

کلیدواژه: روستا واکسیناسیون بهداشت واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی۵۰۰ نفر از اهالی روستای فیروزآباد شهرستان چهاربرج از خدمات درمان تخصصی جمعیت هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت:تیم های درمان تخصصی (BHCU) معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، به مناسبت هفته هلال احمر در روستای فیروز آباد شهرستان چهاربرج مستقر و خدمات بهداشتی، درمانی و توانبخشی را به صورت رایگان به مردم شریف این روستا ارئه کردند.

وی در تشریح این مانور  گفت: جمعیت هلال استان آذربایجان غربی بااستفاده ازظرفیت تیم بهداشت و درمان اضطراری به استعداد ۲۰ نفر از پزشکان داوطلب فوق تخصص، متخصص، عمومی، دندانپزشکی، پرستاری، مامایی، مراقبت از مادر وکودک، روانشناس و تغذیه این مانور را باموفقیت عملیاتی کرد. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: این مانور به مدت یک روز اجرا و در این مدت علاوه بر خدمات امدادی ، خدمات درمانی اعم از ويزيت پزشکان فوق تخصص، متخصص و عمومی، خدمات بهداشتی و دندانپزشکی ارائه و داروهای تجویزی نیز بااعتباری بالغ بر ۲۰ میلیون تومان به صورت رایگان در اختیار مردم منطقه قرار گرفت.

وی همچنین حضور پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر استان جهت خدمت رسانی رایگان به مردم منطقه را از اقدامات موثر جمعیت هلال احمر در تسکین آلام بشری دانست و از همه داوطلبان،امدادگران،و جوانان جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در خدمت رسانی به مردم شریف فیروزآباد تقدیر و از میزبانی جمعیت هلال احمر شهرستان میاندواب و چهاربرج قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • بهره مندی۵۰۰ نفر از اهالی روستای فیروزآباد شهرستان چهاربرج از خدمات درمان تخصصی جمعیت هلال احمر
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • بهسازی نهرهای کشاورزی روستای آق قلعه به همت اهالی
  • فارسیان، پلکانی به بلندای تاریخ
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد