Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه شهردار شهر دلوار اظهار داشت: کار و پروژه‌های عمرانی بسیار خوب و مؤثری در شهر دلوار انجام شده است که انتظار داریم رونده این کارهای ادامه داشته و موجب رضایت‌مندی بیشتر مردم فراهم شود.

وی بیان کرد: اولین کاری که شهردار باید با دقت، کیفیت، مطالعه به آن بپردازد بحث مبلمان شهری است زیرا مبلمان شهری هم بر پایه زیر ساخت‌ها طراحی و هم فرهنگ عمومی منطقه در آن تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تنگستان افزود: مبلمان و زیر ساخت‌هایی که در زادگاه شهید رئیس علی دلوار تعریف می‌شود باید بر مبنای مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی طراحی شود که نیاز است یک مطالعه درست و دقیق در این حوزه اتفاق بیفتد تا شهرداری به عنوان مجری کار گام‌های اساسی و اصولی بردارد.

وی ادامه داد: شهرداری در حوزه زیر ساخت‌های سلامت شهری تلاش و کوشش بیشتری داشته باشد.

لطفی خاطرنشان کرد: شهرداری زیرساخت‌های ورزشی که جوانان این منطقه نیاز دارند را در حوزه آقایان و بانوان با توجه به امکانات و ظرفیت‌هایی که در اختیار دارد در این حوزه همکاری لازم داشته باشد.

وی افزود: یکی از زیرساخت‌های اساسی و خدادادی منطقه دلوار دریا است و باید تلاش شود این موقعیت به پایتخت ذهنی رفاه و آرامش کسانی که در کنار آن هستند تبدیل شود و انتظار هم می‌رود شهرداری و شورای اسلامی شهر دلوار به خوبی به آن بپردازند.

لطفی یادآور شد: در حوزه اقتصاد با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی دریایی منطقه، شهرداری می‌تواند کارهای خوبی انجام دهد که باید شورای اسلامی شهر و شهرداری دلوار به این موضوع بیشتر بپردازند.

کد خبر 5373728

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری احمد لطفی دلوار تنگستان رئیسعلی دلواری ویروس کرونا بوشهر مطالبات مردم لرستان از دولت روز پرستار خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان عکس استانها کرمانشاه خرم آباد واکسن کرونا سانحه تصادف سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود

به نقل از شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به پلمب تعدادی از چاه‌های آب شهرداری قم اظهار داشت: متأسفانه شرکت آب منطقه‌ای در روز دوشنبه مورخ سوم اردیبهشت نسبت به پلمب کامل و انسداد ۴ حلقه چاه آب خام فضای سبز اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه این چاه‌ها متعلق به شهرداری قم بوده و سالیان سال جهت آبیاری درختان و فضای سبز استفاده‌شده است، ابراز کرد: این چاه‌ها در راستای جداسازی کامل آب شرب از آب خام بوده و قطعاً این اقدام غیرمسئولانه آب منطقه‌ای باعث نابودی کامل فضای سبز و درختان شهر خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: نگهداری از درختان و فضای سبز همواره در بیان رهبر معظم انقلاب مطرح‌شده و ایشان بار‌ها از مسئولین و آحاد مردم درخواست داشتند که در حفظ، نگهداری و پاسداری از این مظهر حیات اهتمام ویژه‌ای داشته باشند که این اقدام شرکت آب منطقه‌ای برخلاف منویات رهبر معظم انقلاب بوده و آسیب بسیار جدی به درختان، محیط‌زیست و فضای سبز شهر کریمه اهل‌بیت (س) وارد خواهند نمود.

جوادیان اضافه کرد: قطعاً تمامی مسئولیت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی این اقدام تأسف‌برانگیز بر عهده شرکت آب منطقه‌ای قم خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • سنندج مهد عقلانیت و آزاداندیشی است
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد