Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت برق عراق با اشاره به تداوم مذاکرات میان بغداد و تهران در خصوص افزایش صادرات گاز ایران به عراق تاکید کرد که هیاتی از این وزارت راهی ایران خواهد شد.

احمد موسی، سخنگوی وزارت برق عراق اعلام کرد که بعد از کاهش میزان صادرات گاز ایران به عراق که از پنجاه میلیون متر مکعب به هشت میلیون متر مکعب رسیده، قرار است هیات هایی از وزارت برق عراق به منظور رایزنی درخصوص افزایش میزان صادرات گاز به این کشور راهی تهران شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: مذاکرات با سفیر ایران در بغداد و وزارت نیرو ایران در خصوص افزایش واردات گاز از ایران  مستمر است .

به گزارش «انرژی امروز» از ایسنا به نقل از بغداد الیوم، سخنگوی برق عراق همچنین خاطرنشان کرد که عراق همچنان به گاز وارداتی نیاز دارد زیرا برنامه وزارت نفت عراق برای فراهم کردن کامل سوخت در داخل هنوز به پایان نرسیده است.

برچسب هاایران بغداد الیوم صادرات گاز ایران عراق

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران بغداد الیوم صادرات گاز ایران عراق آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو صادرات گاز برق عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۳۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!

مهدی تاج درباره وضعیت این روزهای فوتبال ایران صحبت کرد.

طرفداری | مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره جلسه دیروز اعضای فدراسیون فوتبال در وزارت ورزش در مورد ناهنجاری‌های اخیر فوتبال ایران صحبت گفت:

ما مکلفیم و دنبال این هستیم که بانوان در ورزشگاه‌ها بازی‌ها را از نزدیک ببینید، اما نه به هر قیمتی. در نامه وزیر ورزش به من هم، ایشان این مسئولیت را متوجه باشگاه‌ها دانستند که البته‌ ای اف سی، فیفا و قانون هم همین را می‌گوید که باشگاه‌ها باید خودشان از هوادارانشان پذیرایی و حضانت کنند. ما هم به باشگاه‌ها نامه زدیم که اگر آمادگی لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را ندارند، این کار را نکنید.  در بازی پرسپولیس و سپاهان یک فردی بی احترامی کرد که به شدت با او برخورد شد و کمیته ارکان قضایی فدراسیون او را ۱۰ سال از حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرد.  

او ادامه داد:

اقدامی جدی در حال برنامه ریزی است، با ثبت احوال هم صحبت شده و وزارت کشور هم به دنبال عملی کردن این موضوع است که از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش بنشیند و اساسنامه آن در کانون هواداران در حال تصویب است که هر باشگاهی باید کانون هواداران داشته باشد. این اساسنامه در حال اصلاح در شورای امنیت کشور است و لیگ آینده اگر این مولفه‌ها را نداشته باشد، ما لیگ را آغاز نخواهیم کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است
  • صنعت نوشت‌افزار ایران در بازار جهانی کجا ایستاده است؟
  • ریل گذاری ایران و امارات برای افزایش صادرات
  • دبیر جدید اتحادیه تولید و صادرات: مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • چین صدر جدول نمایشگاه‌ها؛ ۸۵ درصد صادرات ایران برپایه نفت است
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا / واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا/ واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد