Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سعید سلیمانی، مدیرعامل بنیاد احسان در در خصوص مرحله هفتم رزمایش همدلی و احسان گفت: در مرحله هفتم رزمایش همدلی و احسان توزیع ۱۰۰۰ تن گوشت گوسفندی در کل کشور را برنامه ریزی کرده ایم و در استان ایلام نیز ۲۰ تن گوشت به هدف مادران باردار و کودکان دارای سو تغذیه توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بنیاد احسان با اعلام برگزاری پویش دلگرمی احسان در ایلام گفت: با توجه به برودت هوا و آغاز فصل سرما ۱۸۰ وسیله گرمایشی از جمله بخاری و آبگرمکن در بین مناطق کم برخوردار استان ایلام توسط گروه‌های جهادی و مردمی همکار بنیاد احسان توزیع خواهد شد.

سعید سلیمانی به اشاره به پویش احسانه و تهیه جهزیه نیز گفت: با شناسایی زوج‌های کم برخوردار استان توسط گروه‌های جهادی ۷۶ سری جهیزیه تهیه و به این خانواده‌ها اهدا خواهد شد.

وی تاکید کرد: در سال ۱۴۰۰ هدف گذاری ما توزیع ۳ هزار سری جهیزیه در کل کشور است.

سلیمانی از همکاری با گروه‌های جهادی استان نیز خبرداد و گفت: تمام مراحل شناسایی و توزیع بسته و اقلام معیشتی و حمایتی بنیاد احسان در هر استان توسط گروه‌های جهادی و مردمی همان استان انجام خواهد شد و ما به دنبال استفاده از این ظرفیت هستیم و تاکنون در استان ایلام بالغ بر ۳/۵ میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رزمایش همدلی ستاد اجرایی فرمان امام گروه های جهادی بنیاد احسان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، اقبال در این خصوص اظهار داشت: در سال گذشته تیم جهادی «منتظران ظهور» این اداره کل در قالب ۲۰ گروه ثبتی و نذر خدمت با حضور در واحد‌های ثبتی بسیاری از گره‌های ثبتی استان یزد را حل و فصل کردند.
مهدی اقبال افزود: حل مشکلات اسناد شهرک حائری میبد، مشکلات اسناد راه وشهرسازی در نقاط مختلف استان، اسناد بقاع متبرکه، اسناد مسکن جوانان زارچ و مشکلات اسناد منطقه اکرمیه یزد از جمله مهمترین این موارد بود.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • کمک ۸۴ میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور