Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@11:39:19 GMT

قیمت تیرآهن چقدر است؟ 0 تا 100 خرید تیرآهن

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۳۹۷۹

قیمت تیرآهن چقدر است؟ 0 تا 100 خرید تیرآهن

امروزه تیرآهن در ساخت و سازهای بزرگ و بنای ساختمان‌های عظیم‌الجثه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کاربرد در سال‌های اخیر به اندازه‌ای پیشرفت داشته که تولیدکنندگان بسیاری برای تولید این قطعات آهنی عظیم به وجود آمده‌اند و یک بازار بسیار بزرگ برای تیرآهن در ایران بنا کرده‌اند. از طرفی دیگر، ساخت‌وساز در سرتاسر کشور چندین برابر شده و شاهد بنا شدن ساختمان‌هایی بسیار عظیم در تمامی شهرهای مهم کشور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود بازار متزلزل آهن در ایران و تعداد زیاد تولیدکنندگان تیرآهن در کشور، به نظر شما قیمت تیرآهن برای یک فرد سازنده ساختمان چقدر تمام می‌شود؟ باتوجه به این که شما کاربران به مطالعه این مقاله علاقه نشان داده‌اید، مطمئنا پیش‌زمینه‌ای از قیمت تیرآهن در ایران ندارید و می‌خواهید بدانید خریداری تیرآهن به تعداد کافی چقدر بودجه می‌خواهد. ما در این مطلب شما را برای خرید تیرآهن همراهی می‌کنیم و قیمت انواع تیرآهن را در اختیارتان قرار می‌دهیم تا بودجه موردنیازتان را تخمین بزنید.

نحوه خرید تیرآهن

قبل از این که مطالب مهم در مورد قیمت تیرآهن را آغاز کنیم، بهتر است برایتان نحوه خرید آن را شرح دهیم. برخلاف تصورات، خرید تیرآهن با طول و وزن آن انجام نمی‌گیرد؛ بلکه شما باید تعداد شاخه‌های تیرآهن مورد نیازتان را بسنجید و مبلغ کل را به ازای هر شاخه تیرآهن پرداخت کنید. البته توجه داشته باشید که وزن، سایز و طول تیرآهن‌های مورد نظرتان می‌تواند قیمت تیرآهن را 3 برابر بیشتر یا کمتر کند؛ اما در هرحال شما در ازای تعداد شاخه‌های تیرآهن مبلغ را پرداخت می‌کنید.

برای مثال، شما می‌خواهید یک ساختمان با طول طبقات و مشخصات کاملا معین بسازید و 20 عدد تیرآهن نیاز دارید؛ وزن، طول و سایز هرکدام از این تیرآهن‌ها را یادداشت می‌کنید و آن‌ها را به تعداد دلخواه به تولیدکننده تیرآهن سفارش می‌دهید. عموما افرادی که به دنبال خرید تیرآهن باکیفیت برای ساختمان خود هستند، آن‌ها را با مشخصات معین به تولیدکننده رسمی تیرآهن سفارش می‌دهند؛ امروزه این تولیدکنندگان وبسایت رسمی دارند و می‌توان خرید تیرآهن را به صورت آنلاین از آهن آنلاین، در کمترین زمان انجام داد. در ادامه، به مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت تیرآهن اشاره خواهیم کرد.

عوامل موثر بر قیمت تیرآهن

همان طور که می‌دانید، قیمت انواع تیرآهن به هیچ وجه مشخص نیست و نمی‌توان یک رقم ثابت برای آن تعیین کرد؛ زیرا بازار تیرآهن در حال حاضر به شدت به وضعیت ارز و قیمت آهن در کشور وابسته است و استقلال کافی ندارد. پس افرادی که به دنبال قیمت تیرآهن هستند بایستی عوامل موثر بر این بازار را بشناسند و همواره این عوامل را دنبال کنند. کوچک‌ترین تغییر در هریک از این عوامل، می‌تواند تاثیر میلیون تومانی در بودجه موردنیاز شما داشته باشد؛ پس همواره وضعیت بازار را با این عوامل بسنجید:

قیمت پایه آهن در کشور

مطمئنا می‌دانید که تیرآهن از آهن به وجود می‌آید و بازار آهن مستقیما برروی این بازار تاثیر دارد؛ به‌طوری که با افزایش قیمت آهن در کشور، در مواردی نظیر تیرآهن نیز افزایش قیمت را شاهد خواهیم بود. البته باید توجه داشت که تیرآهن به‌جز آهن، برخی ترکیبات افزودنی دیگر نیز دارد و عموما به دلیل شکل‌دهی یک دستمزد به قیمت تیرآهن افزوده می‌شود؛ اما به‌طور کلی می‌توان قیمت آهن در کشور را جزو عوامل بسیار برجسته برای تعیین قیمت تیرآهن شمرد.

وزن تیرآهن

وزن تیرآهن، دیگر عامل تاثیرگذار بر قیمت تیرآهن است که باید همواره به آن توجه داشته باشید. همان طور که متوجه شدید، تیرآهن از جنس آهن است و میزان آهن به‌کار برده شده در آن تاثیری مستقیم روی وزن آن دارد؛ در نتیجه قیمت آن نیز تحت تاثیر میزان آهن به‌کار برده شده در تیرآهن، افزایش می‌یابد. توصیه می‌شود قبل از خرید تیرآهن، وزن تیرآهن موردنیاز خود را در ذهن داشته باشید و به خوبی اهمیت استفاده از تیرآهن‌های سنگین و مستحکم در ساختمان‌های عظیم را درک کنید.

طول شاخه تیرآهن

افراد باید در خرید تیرآهن، طول ساختمان و طبقات ساختمان موردنظر خود را در ذهن داشته باشند؛ زیرا طول طبقات ساختمان، معیاری بسیار مهم در خرید تیرآهن است و نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. عموما قیمت شاخه‌های طولانی‌تر تیرآهن بسیار گران‌تر از شاخه‌های دیگر است؛ زیرا وزن بسیار بیشتری دارد و پروسه تولید آن بسیار دشوارتر از شاخه‌های کوتاه است. البته توجه داشته باشید که هرچقدر از تیرآهن‌های طولانی‌تر استفاده کنید، هزینه آن برایتان به‌صرفه‌تر خواهد بود و می‌توانید بخش بزرگی از بودجه خود را ذخیره کنید.

سایز تیرآهن

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت تیرآهن را که می‌خواهیم برایتان شرح دهیم، سایز تیرآهن خریداری شده است. هر چه سایز تیرآهن موردنظرتان بزرگ‌تر باشد، باید مبلغ بیشتری برای خرید تیرآهن در نظر بگیرید؛ زیرا سایز تیرآهن نیز همانند طول آن، وزن تیرآهن و آهن به‌کار رفته در تیرآهن را افزایش می‌دهد. با این وجود دور از ذهن نیست که قیمت تیرآهن تحت تاثیر قرار گرفته و به عددی بسیار بیشتر برسد. به طور کلی تمامی معیارهایی که برای خرید تیرآهن در ذهن دارید، در قیمت تیرآهن تاثیر می‌گذارد و می‌تواند بودجه موردنیاز برای تهیه تیرآهن با تعداد زیاد را به عددی دور از ذهن برساند.

کیفیت و استحکام تیرآهن

تفاوت کیفیت و استحکام تیرآهن‌های مختلف، باعث شده تا افراد همواره گزینه‌های مختلفی برای خرید تیرآهن داشته باشند؛ از آن جایی که بودجه و توانایی مالی تمامی افراد یکسان نیست، از همین رو مطمئنا تعداد زیاد گزینه‌ها و تنوع موجود، در پروسه خرید بسیار ارزشمند است. کیفیت مواد به کار رفته در تیرآهن، از دیگر عوامل بسیار مهمی هستند که باید در خرید تیرآهن به آن‌ها توجه داشت. دیگر همه ما می‌دانیم که با افزایش مقاومت و استحکام تیرآهن، قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت.

تولیدکننده تیرآهن

شاید تا به حال متوجه شده باشید که در حین تولید یک محصول به دست دو تولیدکننده مختلف، عموما قیمت هرکدام از این محصولات تفاوت دارد؛ این اتفاق به دلیل ریزه‌کاری و کاردرستی یک گروه تولیدکننده نسبت به تولیدکننده دیگر است. به‌خصوص امروزه که ده‌ها تولیدکننده بزرگ تیرآهن در کشور وجود دارد، طبیعتا هرکدام از آن‌ها قیمت متفاوتی برای محصولات خود در نظر می‌گیرند. در انتهای این مطلب، شما را با مجموعه آهن آنلاین آشنا می‌کنیم که یکی از بهترین مجموعه‌های برتر فروش تیرآهن در ایران است.

قیمت انواع تیرآهن در بازار

حال که مهم‌ترین عوامل موثر در قیمت تیرآهن را می‌دانید، لازم به ذکر است نمی‌توان قیمتی مشخص برای تیرآهن اعلام کرد؛ زیرا هزاران نوع تیرآهن باکیفیت و بی‌کیفیت در بازار ایران وجود دارد که هرکدام قیمت خاصی دارند. شما باید در حین تعیین نوع تیرآهن موردنظرتان، قیمت آن را تخمین بزنید و بودجه موردنیاز برای خرید را در ذهن داشته باشید. امکان استعلام قیمت تیرآهن از شرکت‌های بزرگ فروشنده تیرآهن وجود دارد؛ در انتهای مقاله، شما را با یکی از برترین مراجع خرید و استعلام قیمت تیرآهن در ایران آشنا می‌کنیم.

استعلام قیمت تیرآهن، نیازمند این است که شما نقشه کامل ساختمان موردنظرتان را داشته باشید و بدانید که چه نوع تیرآهن‌هایی نیاز خواهید داشت. همان طور که در بخش‌های قبلی ذکر کردیم، خرید تیرآهن به صورت شاخه‌ای انجام می‌شود؛ پس باید تعداد تیرآهن موردنیاز را نیز استخراج کنید تا بتوانید بودجه را تخمین بزنید. امکان انجام این کار همواره از طریق وبسایت‌های فروشنده تیرآهن ایرانی وجود دارد و می‌توان قیمت انواع تیرآهن را از وبسایت‌هایی همچون آهن آنلاین استعلام کرد.

پرکاربردترین تیرآهن کدام است؟

مطمئنا در دو ساختمان با هر شباهتی، نمی‌توان از تیرآهن‌هایی کاملا مشابه و یکسان استفاده کرد؛ زیرا تیرآهن‌ها سایز و طول متفاوتی دارند که هرکدام می‌تواند در موارد خاصی نقش اساسی در استحکام ساختمان داشته باشد. با این وجود، موارد خاصی از تیرآهن‌های پرکاربرد در بازار وجود دارند که میلیون‌ها بار مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

عموما از تیرآهن‌های سایز 14 و 16 و 18 در ساخت اکثر ساختمان‌های ایرانی استفاده می‌کنند. این تیرآهن‌ها که اندازه کاملا متوسط دارند، می‌توانند در هر زمانی برای شما کاربردی باشند؛ حتی اگر ساختمان شما ساختار کاملا متفاوتی دارد، مطمئن باشید که به استفاده از این تیرآهن‌ها همواره نیازمند خواهید بود.

آهن آنلاین؛ بهترین منبع خرید و مرجع استعلام قیمت تیرآهن

 اگر به دنبال آگاهی از قیمت اصلی و رسمی تیرآهن در ایران هستید و قصد خرید آن را دارید، آهن آنلاین می‌تواند گره‌گشای دغدغه‌های شما باشد. این مجموعه با در نظرگرفتن انواع تیرآهن داخلی و خارجی (روس و ترک)، تمام اطلاعات موردنیازتان را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ به‌حدی که شما می‌توانید انواع تیرآهن موردنیاز خود را با تعداد دلخواه؛ تنها با ثبت سفارش از وبسایت آهن آنلاین (https://ahanonline.com) انجام دهید.

کد خبر 1582100

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قیمت انواع تیرآهن تیرآهن در ایران بودجه موردنیاز قیمت تیرآهن بر قیمت تیرآهن آهن در ایران داشته باشید آهن در کشور عوامل موثر وزن تیرآهن آهن آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟

قیمت خودرو امروز، جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به دلیل تعطیلی، هیچ تغییری ندارد. اما در هفته‌ای که گذشت، روند قیمت خودرو چگونه بود؟ در دومین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳، بازار خودرو چه روندی خواهد داشت؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت خودرو امروز، جمعه، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به دلیل تعطیلی بازار خودرو هیچ‌گونه تغییری از ابتدای روز ندارد. اما در هفته‌ای که گذشت، قیمت خودرو نوسان چندانی نداشت و اغلب خودرو‌ها در حد بسیار ناچیز، کاهش یافتند.

دلار که مهم‌ترین محرک بازار خودرو محسوب می‌شود، در طول هفته اخیر با شیب جزئی، کاهشی شد که همین موضوع عامل افت قیمت ناچیز خودرو‌های داخلی و مونتاژی بود.

قیمت خودرو‌های داخلی

کوییک S دنده‌ای با مدل ۱۴۰۳ یکی از ارزان‌ترین هاچ‌بک‌های بازار داخلی به شمار می‌رود که نسبت به روز شنبه این هفته، چهار میلیون تومان ارزان‌تر شد و به نرخ ۴۴۱ میلیون تومان رسید.

شاهین G با مدل ۱۴۰۳، سدان لوکس تولیدی شرکت سایپا، افت قیمت به نسبت بالایی را از نسبت به ابتدای هفته تجربه کرد. این خودرو ۲۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و با ۷۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

سمند سورن پلاس بنزینی از رقبای پژو پارس در بین محصولات ایران‌خودرو است که در کمال تعجب، افزایش قیمت داشت. این خودرو با رشد ۱۵ میلیون تومانی طی یک هفته به قیمت ۷۷۵ میلیون تومان رسید.

پژو پارس LX TU ۵ یکی از محصولات محبوب بازار داخلی به شمار می‌رود که با افت‌وخیزی که در طول هفته داشت، سرانجام با همان نرخ ۸۸۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

جک J ۴ آپشنال ارزان‌ترین خودرو مونتاژی کرمان‌موتور است که از ابتدای روند معاملات شنبه ۳۵ میلیون تومان ارزان‌تر شده و با ۸۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ام‌وی‌ام X ۳۳ کراس یکی از جدیدترین محصولات مدیران خودرو و فیس‌لیفت X ۲۲ Pro به شمار می‌رود که تنها پنج میلیون تومان کاهش قیمت داشته و با یک میلیارد و ۹۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

جک S ۵ نیوفیس یکی از محبوب‌ترین محصولات کرمان موتور محسوب می‌شود. این کراس‌اوور افت ۱۰ میلیون تومانی را از ابتدای هفته به ثبت رساند و با قیمت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرایم نیو ۵ نفره یکی از کراس‌اوور‌های محبوب بهمن موتور است که این محصول نیز همانند دیگر خودرو‌های بازار ۳۰ میلیون تومان ارزان‌تر و با نرخ یک میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومانی هفته گذشته به فروش می‌رسد.

پیش بینی قیمت خودرو در هفته آینده

عمادالدین جعفری، کارشناس بازار خودرو بیان کرد: افت‌وخیز نرخ ارز و شرایط به نسبت ناپایدار اقتصادی، باعث شد تا بسیاری از مصرف‌کنندگان و افرادی که به فکر سرمایه‌گذاری در بازار خودرو هستند، برای خرید خودرو دست نگه دارند. اگرچه نرخ ارز و به تبع از آن، قیمت خودرو هم بالا رفته است، اما در بازار هیچ اتفاقی مبنی‌بر رونق دوباره مشاهده نمی‌شود.

وی افزود: به نظر می‌رسد که این رکود همچنان ادامه‌دار باشد و می‌توان این نوید را داد که بازار خودرو حداقل تا چند ماه آینده، بازاری برای سرمایه‌گذاری نخواهد بود. چرا که سرمایه‌گذاران متوجه شدند که بازار خودرو، فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری نیست. هفته آینده نیز به نظر می‌رسد که رکود فوق، ادامه‌دار باشد و تنها شرکت‌های خودروساز هستند که می‌توانند با راه‌اندازی فروش اقساطی، خریداران را به سمت خود جذب کنند.

دیگر خبرها

  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • پنج چیزی که به دست آوردنشان برای ثروتمندان هم سخت است!
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟