Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، رضا نجاتی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شماره یک اهواز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کیفیت کار واحدهای تولیدی خوزستان مناسب است افزود: اگر شرکت‌ها و کارخانه‌های بزرگ، نیازهای خود را از واحدهای تولیدی درون استان تامین کنند باعث رونق کار آنها خواهند شد.

وی گفت: حمایت از واحدهای تولیدی این شهرک از جمله واحدهای تولیدی پوشاک که بیشتر کارکنان آنها زن هستند، باعث توسعه و رونق اشتغال بانوان در محیط امن خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجاتی ادامه داد: برای رونق واحدهای تولیدی کوچک و متوسط، توجه و نگاه مسوولان کارخانجات و شرکت های تولیدی به این واحدها ضروری است.  

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان بیان کرد: مسوولان کارخانه‌ها و شرکت‌های بزرگ با این واحدهای تولیدی قرارداد ببندند و تولیدات آنها را بدون واسطه خریداری کنند تا حمایت بیشتری از آنها صورت گیرد.

وی گفت: حرکت به سمت رونق تولید و ایجاد اشتغال الزامی است و برای تحقق این مهم باید تعاملی بین تولید کننده و شرکت ها و دستگاه های مختلف در استان ایجاد شود.

نجاتی با بیان اینکه در بازار امروز باید هوشمندانه فعالیت کرد و تولیدات باید بر اساس ذایقه مردم انجام شود، ادامه داد: تولید کنندگان برای رونق و کسب درآمد باید بازاریابی کنند.

۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی در خوزستان وجود دارد. در شهرستان اهواز پنج شهرک صنعتی فعال است.

برچسب‌ها سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران صنعت و معدن و تجارت استانداری خوزستان خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران صنعت و معدن و تجارت استانداری خوزستان سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران صنعت و معدن و تجارت استانداری خوزستان خوزستان اهواز واحدهای تولیدی شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده

فرزاد محمدی  اظهار کرد: توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌هایی که در کشور و به تبع آن در استان وجود دارد موضوع فناوری است، گفت: در این راستا به منظور رفع موانع تکنولوژی و فنی واحد‌های صنعتی احیا شده که ماموریت و رسالت آن شناسایی نیاز‌های فناورانه است فن‌بازار در استان تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در حال حاضر نیاز‌های فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.

محمدی بیان کرد: در استان چندین واحد صنعتی را دانش‌بنیان کردیم؛ همچنین با حمایت‌های مالی واحد‌های تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: در منطقه ویژه اقتصادی ازنا، اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.

مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد، یادآور شد: خوشبختانه این واحد پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • تولید انبوه محصولات دانش‌بنیانی مورد حمایت وزارتخانه‌ها قرار گیرد
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است