Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:14:54 GMT

انگلیس ادعاهای خود علیه ایران را تکرار کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۴۶۷۸

انگلیس ادعاهای خود علیه ایران را تکرار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یورونیوز، لیز تراس وزیر خارجه انگلیس که میزبانی نشست وزرای خارجه گروه ۷ را بر عهده دارد؛ در ادامه بازی مقصرنمایی ایران، مدعی شد که تهران هنوز هم برای نجات توافق هسته ای فرصت دارد حال آنکه این آخرین شانس مذاکره کنندگان ایرانی است تا با پیشنهادهای جدی پای میز مذاکره بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه این ادعا افزود: این آخرین شانس ایران است تا با راه حلی جدی برای این مسئله، به میز مذاکره بیاید. این آخرین شانس است و ضروری است که این کار را انجام دهد چراکه ما به ایران اجازه دستیابی به سلاح اتمی را نمی دهیم.

ادعاهای وزیر خارجه انگلیس در حالی بیان می شود که ظاهراً فراموش کرده که بدعهدی آمریکا و تعلل اروپا در برخورداری ایران از مزایای برجام بود که موجب به وجود آمدن بن بست فعلی شده است.

از سوی دیگر پیشنهاداتی که ایران در دور هفتم مذاکرات وین ارائه داده منطبق بر اصل توافق هسته ای ۲۰۱۵ است و تروئیکای اروپایی نمی تواند ایران را به کمتر از آن راضی کند.

کد خبر 5373837 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: انگلیس لیز تراس ایران مذاکرات وین ایالات متحده امریکا عراق روسیه مذاکرات وین ایران عربستان سعودی اوکراین رژیم صهیونیستی فلسطین جو بایدن سوریه ولادیمیر پوتین انگلیس لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس سفیر مسکو را احضار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه امروز چهارشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که سفیر این کشور در لندن به بهانه ادعایی انجام «عملیات جمع آوری اطلاعات» توسط مسکو در انگلیس به وزارت خارجه لندن احضار شده است.

ادامه دارد ....

کد خبر 6100719

دیگر خبرها

  • انگلیس سفیر مسکو را احضار کرد
  • امیرعبداللهیان: غربی ها گفتند اگر می‌زنید، محکم نزنید! + فیلم
  • ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند
  • نه وزیر خارجه پاکستان به امر و نهی آمریکا درباره روابط با ایران
  • نامه ایران به شورای امنیت در رد ادعاهای بی اساس اسرائیل
  • استقبال تهران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • دیدار گروسی با وزیر خارجه ایران
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی با روسیه آماده نیستند
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی آماده نیستند