Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@11:10:42 GMT

معرفی هتل های کیش از گران ترین تا ارزان ترین

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۴۸۲۶

معرفی هتل های کیش از گران ترین تا ارزان ترین

جزیره کیش علیرغم وسعت نسبتا کمتری که نسبت به شهرهای ایران دارد، دارای هتل های بسیاری می باشد که این به دلیل استقبال بالای گردشگران از این جزیره است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام پرشین هتل، در واقع سالانه گردشگران بسیاری از سراسر ایران به این جزیره سفر می کنند که در بین آن ها همه نوع سلیقه و بودجه ای وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو نمی توان تنها هتل های کیش را به بهترین هتل های این جزیره و یا ارزان ترین هتل های کیش محدود کرد. بلکه تنوع در بین این هتل ها به گونه ای در نظر گرفته شده تا گردشگران بتوانند به راحتی مطابق با شرایط خود به جزیره کیش سفر کنند. از این رو اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید، جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد، کافی است تا همراه پرشین هتل باشید و با هتل های مختلف در این جزیره آشنا شوید.

گران ترین هتل های کیش کدام هتل ها هستند؟

بی شک گران ترین هتل ها در کیش هتل هایی هستند که از نظر کیفیتی و امکانات نسبت به دیگر هتل های این جزیره در جایگاه بالا تری قرار گرفته باشند. از این رو می توان گفت تور گران کیش با اقامت در هتل های پنج ستاره رقم می خورد که البته با توجه با کیفیت سفر، قطعا ارزش هزینه کردن را دارند.

اما موضوعی که باعث تمایز بین هتل های پنج ستاره کیش می شود و تفاوت قیمت و محبوبیت را در بین آن ها ایجاد می کند، خاصیت برخی از هتل های کیش است. به عنوان مثال هتلی مانند هتل ترنج کیش با ویژگی قرار گیری بر روی آب، هم از نظر قیمتی بالاتر است و هم محبوبیت بیشتری در بین گردشگران ایرانی و خارجی دارد. این هتل به دلیل چنین خصوصیتی، علاوه بر امکانات و کیفیت خود، گران ترین قیمت را در بین هتل های کیش دارد.

هتل های قیمت مناسب در جزیره کیش را چگونه رزرو کنیم؟

اکثر گردشگرانی که به کیش سفر می کنند، علاقه مند هستند تا در هتل های قیمت مناسب این جزیره اقامت داشته باشند. چرا که این هتل ها اغلب هم از نظر قیمت مناسب تر از هتل های لوکس کیش می باشند و هم از نظر کیفیتی می توانند رضایت مهمانان خود را به دست آورند.

اتاق های لوکس هتل لیلیوم کیش

هتل های قیمت مناسب کیش را می توانید در لیست هتل های چهار ستاره و سه ستاره جزیره یافت کنید. به عنوان مثال هتل لیلیوم کیش به عنوان بهترین هتل چهار ستاره و هتل رُیان قائم کیش به عنوان بهترین هتل سه ستاره این جزیره، گزینه ای مناسب برای اقامتی با کیفیت و رضایت بخش خواهند بود. اگر قصد دارید تا با هزینه مقرون به صرفه، اقامتی لوکس و راحت را تجربه کنید، این هتل ها در جزیره را از دست ندهید.

آیا هتل های ارزان کیش مناسب برای اقامت هستند؟

هتل های ارزان کیش اغلب هتل هایی می باشند که از نظر کیفیتی، در سطح پایین تری از دیگر هتل های جزیره قرار گرفته اند و به همین دلیل نیز، هزینه ای پایین را می طلبند. البته نمی توان گفت اقامت در تمامی این هتل ها مشکل ساز می باشد و نا رضایتی را به همراه دارد، اما با این وجود نمی توان انتظار بالایی از هتل های ارزان کیش را داشت.

به عنوان مثال اگر می خواهید هزینه ای ارزان را پرداخت کنید و در عین حال اقامتی راحت را تجربه نمایید، می توانید به سراغ هتل های دو ستاره در جزیره کیش بروید که اکثر دارای کیفیتی مطلوب می باشند و قیمتی ارزان را نیز ارائه می دهند. البته برخی از هتل های سه ستاره جزیره کیش نیز با قیمت ارزان، پذیرایی از گردشگران را به عمل می آورند که شما می توانید با کمی جستجو در سرچ گوگل، این هتل ها را یافت کنید.

اتاق های هتل دو ستاره پانیذ کیش

دلیل تفاوت قیمت یک هتل کیش در ایام مختلف چیست؟

ممکن است در زمان مشاهده نرخ برخی از هتل های کیش، متوجه تفاوت قیمت همان هتل در فاصله زمانی یک هفته و یا چند روز شوید. دلیل این تغییر نرخ، ایام پیک و هنگام شلوغی جزیره می باشد که در این صورت هتل ها با تکمیل ظرفیت مواجه شده و قیمت های خود را افزایش می دهند.

از این رو اگر می خواهید پایین ترین نرخ ممکن برای رزرو هتل کیش را تجربه کنید، ایام غیر پیک و هنگام خلوتی جزیره کیش اقدام نمایید. به عنوان مثال می توانید سفر خود را به جای آخر هفته، به اول هفته و یا اواسط یک هفته بی اندازید که قیمت هتل ها کاهش یافته و با پروازی ارزان تر نیز می توان به این جزیره سفر کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هتل کیش هتل های کیش كيش عنوان مثال هتل های کیش ترین هتل ها قیمت مناسب هتل ها گران ترین جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۴۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز دوشنبه (۱۱ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، با رشد ۸۰۰ هزار تومانی به ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ میلیون تومان و ربع سکه با رشد ۲۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۱۱ هزار تومان معامله شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۱۵ دلار رسید.

کد خبر 6093000 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • لحظه اصابت موشک یمن به پهپاد گران قیمت آمریکایی | ویدئو