Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال پدیده مشهد معتقد است که با کسب یک برد خیلی از مشکلات این تیم حل خواهد شد. - اخبار ورزشی -

ابوالفضل عکاشه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط بحرانی پدیده گفت: خودمان هم بابت این شرایط ناراحت هستیم و متاسفانه تا الان نتایج خوبی نگرفته‌ایم. میثاقیان برای تیم ما زحمت کشید و ما قبل از هر بازی آنالیز خوبی از حریفان داشتیم ولی فکر می‌کنم نداشتن تمرکز به تیم ضربه می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خیلی از بازی‌ها در دقایق پایانی گل خوردیم و این نشان می‌دهد که بازیکنان به دلیل برخی مسائل تمرکز ندارند.

وی که در بازی با گل‌گهر اولین گل فصلش را به ثمر رساند، تاکید کرد: از هفته سوم به تیم اضافه شدم و فشار هم روی من وجود داشت چون همه از مهاجم توقع گلزنی دارند. بعد از زدن گل می‌توانستم یک گل دیگر هم بزنم که اگر نتیجه دو بر صفر می‌شد خیلی چیزها فرق می‌کرد ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

عکاشه در پاسخ به این پرسش که «آیا قرار است باشگاه اقدام به جذب سرمربی خارجی کند؟» عنوان کرد: در این زمینه اطلاع دقیق ندارم ولی فعلا تمرینات زیر نظر داود سیدعباسی برگزار می‌شود و باید دید باشگاه چه تصمیمی خواهد گرفت.

مهاجم پدیده در خصوص اینکه خیلی‌ها این تیم را اصلی‌ترین گزینه سقوط می‌دانند، گفت: خوب امتیاز نگرفتیم و جدول هم به ما دروغ نمی‌گوید ولی گزینه سقوط نیستیم. 21 بازی دیگر باقی مانده و می‌توانیم خودمان را از این شرایط خارج کنیم، در ضمن فاصله پدیده با تیم‌های بالایی زیاد نیست و با کسب یک برد خیلی از مشکلات این تیم حل خواهد شد.

وی در خصوص بازی با صنعت‌‌نفت آبادان اظهار داشت: بازی سختی داریم ولی محکوم به برد هستیم. بازیکنانی خوب و با کیفیت داریم و اگر این بازی را ببریم قطعا شرایط بهتر خواهد شد.

سیدعباسی جایگزین میثاقیان در پدیده می‌شود

انتهای پیام /

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال پدیده تیم فوتبال پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار این هفته تراکتور مقابل استقلال تاثیر زیادی در صدر جدول خواهد داشت و به نوعی مسیر قهرمانی را تعیین می‌کند. خصوصا اینکه در پایتخت نیز پرسپولیس به مصاف سپاهان خواهد رفت.

با این حال نکته مهم این است که باتوجه به پیروزی تراکتور در جام حذفی و نزدیکی این تیم به مراحل نهایی، شاید دو تیم پرسپولیس و سپاهان به عنوان مدعیان قهرمانی نگران بازی این تیم برابر استقلال باشند چرا که تراکتور دیگر امید چندانی برای قهرمانی لیگ ندارد و مسیر سهمیه خود را از جام حذفی دنبال می‌کند.

اما محمد نصرتی مربی تراکتور در این مورد نظر متفاوتی دارد: من به شما می‌توانم این را بگویم که قطعا بازی با استقلال ما بسیار راحت‌تر بازی خواهیم کرد. چون آن فشار شکسته شد.

وی افزود: درست است که بازی با استقلال خیلی مهم است و می‌تواند در تعیین رتبه‌ی ما برای حضور در آسیا موثر باشد. آن بازی هم مهم است و ما برای شاد کردن هواداران‌مان قطعا با انرژی و انگیزه کافی تمرینات را پیگیری خواهیم کرد و با حمایت هواداران، پر قدرت به میدان خواهیم آمد تا یک نتیجه قابل قبول کسب کنیم.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ دارمشتات به بوندسلیگای 2 سقوط کرد
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر