Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

علی خسروی می گوید علی پروین فکر می کرده او استقلالی است! او خاطرات جالبی از گذشته تعریف می‌کند که خلاصه‌ای از حرف‌هایش را می‌خوانید؛ 

*در بازی معروف سپاهان و پرسپولیس که می گفتند بزرگترین اشتباه داوری ها را کردم، افشین پیروانی با دست توپ را وارد دروازه کرد. آقای سخندان که الان رئیس دپارتمان کمیته داوران هستند به من گفتند گل درست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم گفتم گل درست است. شب رفتم خانه دیدم اشتباه کردیم. 

*در بازی پرسپولیس و برق شیراز کاویانپور پنالتی کرد ولی خطا روی او را گرفتم. برق ممکن بود با همان پنالتی در لیگ برتر بماند. شب که رفتم خانه پسرم گفت بابا اشتباه کردی. بعد دیدم بله، اشتباه کرده ام. آن شب تا صبح در پارک بودم و گریه می کردم. خانواده ام فکر می کردند خودکشی کرده ام. 

*بوده بازیکنانی که رفاقتی به آنها کارت نداده باشم. مثلا بابای پیروز قربانی رئیس هیات محل ما بود. از او می ترسیدم و به خاطر همین به پسرش کارت نمی دادم!

*یک هفته خانه مهدی هاشمی در ترکمنستان میهمان بودم. هر شب من را شام بیرون می برد. وقتی برگشت در یک بازی دقیقه یک او را اخراج کرد. گفت آقای خسروی…. گفتم چیه؟ تمام خرج هایی که کردی حرامم؟

*علی پروین همیشه فکر می کرد من استقلالی ها در حالی که خبر نداشت سه برادرم پرسپولیس بودند. خودم هم وقتی داور شدم معلوم نبود استقلالی هستم یا پرسپولیسی. 

*در دربی سال ۷۹ که هاشمی نسب گل زد و غش کرد، به پورحیدری گفتم اگر او بازی نمی کند، مسابقه را شروع کنیم. بعد به پروین گفتند خسروی گفته اگر هاشمی نسب داخل زمین بیاید به او کارت می دهیم و اخراج می شود. به خاطر همین تعویضش کنید. من پروین را دیدم و به او توضیح دادم که بابا اینطوری نیست. مگر من مدیر تیمم؟ گفتم جدی نگیرید. 

*روز دربی ۷۹ که درگیری شد صبحش کله پاچه خوردم!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی پروین کمیته داوران خبر ویژه دربی شهرآورد علی پروین علی خسروی کمیته داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان

به گزارش “ورزش سه”، استقلال ملاثانی در یکی از بازی‌های حساس جام حذفی عصر روز جمعه میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

علی کردانی دروازه بان استقلال ملاثانی در مسابقه حساس عصر جمعه است و قبل از بازی خود یک هدیه ارزشمند را از سیدحسین حسینی دریافت کرده است.

کاپیتان استقلال در آستانه دیدار با سپاهان یک جفت دستکش و یک جفت کفش استوک خود را به علی کردانی هدیه کرده تا او بتواند با شرایط روحی بهتری مقابل سپاهان بازی کند.

کردانی دروازه‌بان جوان تیم لیگ یکی استقلال ملاثانی در این فصل به عنوان یک دروازه‌بان کم تجربه عملکرد خوبی را ارائه کرده و حالا قبل از بازی با سپاهان با هدیه ویژه سید حسین حسینی مواجه شده است.

این دروازه‌بان عصر روز جمعه با دستکش‌ها و کفش اهدایی کاپیتان استقلال مقابل سپاهان بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود