Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@06:16:58 GMT

چاپ سررسید ۱۴۰۱ با کیفیت بالا

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۵۰۹۸

چاپ سررسید ۱۴۰۱ با کیفیت بالا

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مجموعه پیک فدک با سال‌ها تلاش مستمر توانسته است نقشی ماندگار را بر صحنه تولید سررسید ۱۴۰۱ و تقویم رومیزی حک کند. این مجموعه پیشتاز و ممتاز در صنعت چاپ سررسید و صحافی سررسید با کیفیت سال‌ها در کنار شما روزگار را ورق زده است. راز ماندگاری این مجموعه استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و ارائه بالاترین کیفیت در عرصه چاپ و صحافی سررسید و تقویم رومیزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما دو اکسیر قدرتمند یعنی تکنولوژی و تجربه را با هم ادغام کردیم و از بروزترین ماشین آلات در تولید سالنامه بهره جسته ایم و سخت کوشی و نوآوری را سرلوحه تولید سررسید و سالنامه باکیفیت قرار داده ایم تا پیک فدک نقطه عطفی در تولید سررسید چرم، سررسید اختصاصی، سررسید سلفونی و تقویم رومیزی اختصاصی با کیفیت تضمینی باشد.

فروش آغاز یک تعهد است و این خانواده بزرگ با حداقل ۹۰ پرسنل با تجربه توانسته محصولات با کیفیت خود را با تیم متخصص به بهترین نحو پشتیبانی نماید.

مجموعه پیک فدک با دهه‌ها سابقه تنوع محصول خود را گسترش داده و انواع سررسید لاکچری، سررسید چرم، ترمو، سررسید سلفونی، با قطع‌های وزیری و اروپایی را تولید و در سرتاسر کشور عزیزمان توزیع کرده است.

تخصص این خانواده بزرگ تولید سررسید اختصاصی با دستگاه‌های تمام اتوماتیک لاین است و در کیفیت محصولات خود رقیب می‌طلبد. سررسید اختصاصی ۱۴۰۱ نسبت به سررسید عمومی مزایای بسیاری دارد، در سررسیدهای عمومی فضای محدودی برای تبلیغ وجود دارد و در واقع فقط می‌توان روی جلد آن به توسط چاپ سیلک، نقره کوب یا طلاکوب تبلیغات خود را چاپ نمود ولی در سفارش سررسید اختصاصی می‌توان از تمام قسمت‌ها برای چاپ تبلیغ، درج لوگو و برند خود استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توان تمام روی جلد طراحی اختصاصی خود را چاپ کرد و همچنین در قسمت بدرقه، لت سررسید، صفحات داخلی و حتی روی روبان می‌توان چاپ اختصاصی انجام داد و همین باعث می‌شود لوگو و برند شرکت بیشتر در نظر مخاطب جلوه کند.

در کنار سررسید اختصاصی، تقویم رومیزی اختصاصی نیز یکی از محصولات شاخص ماست که با صحافی و فنر دوبل توسط تیم مجرب و متخصصی تولید می‌شود. همچنین ما توانسته ایم هدایای تبلیغاتی خود را تا مرز محصولات پزشکی گسترش دهیم و با تولید دفتر نوبت دهی یا سررسید پزشکی خدمتی هر چند کوچک در این عرصه نماییم.

خانواده بزرگ پیک فدک، گروهی خوشنام با سابقه‌ای ۲۰ ساله توانسته در صنعت تولید هدایای تبلیغاتی همگام با استانداردهای روز دنیا یکه تاز در طراحی‌های بروز به خود می بالد که انتخاب شما مدیران موفق بوده است. بهترین سررسید ۱۴۰۱ و بالاترین کیفیت، حق شماست. با ما سررسید با کیفیت را آسان، سریع و ارزان خریداری کنید. این احترام ما به انتخاب شماست.

سررسید ۱۴۰۱ و بالاترین کیفیت، حق شماست. با ما سررسید با کیفیت را آسان، سریع و ارزان خریداری کنید. این احترام ما به انتخاب شماست.

از دیگر خدمات این مجموعه در کنار سررسید اختصاصی و تقویم رومیزی اختصاصی، چاپ طلاکوب و چاپ سیلک بر روی سالنامه، سررسید سلفونی، سررسید چرم و پایه تقویم رومیزی است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5373846

منبع: مهر

کلیدواژه: تقویم کسب و کار خرید آنلاین کسب و کار گروه صنعتی ایران خودرو گروه خودروسازی سایپا قیمت خودرو خرید آنلاین فروش فوری فولاد تبلیغات کسب و کارهای اینترنتی آموزش زبان خارجی شب یلدا امنیت اجتماعی بانک صادرات صنعت چاپ سررسید اختصاصی تقویم رومیزی تولید سررسید سررسید ۱۴۰۱ پیک فدک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا

همزمان با آغاز روز و هفته جهانی نجوم از ۲۴ اردیبهشت ماه جاری، گروه‌های نجومی برای اجرای برنامه‌های خود می‌توانند از فردا شنبه، ۸ اردیبهشت نسبت به ثبت‌نام خود در انجمن نجوم ایران اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، طبق تقویم جهانی، روز جهانی نجوم سال ۱۴۰۳ در ایران جمعه ۲۸ اردیبهشت خواهد بود که مقارن با شب نهم ماه قمری است و هفته نجوم از دوشنبه ۲۴ اردیبهشت تا یکشنبه ۳۰ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

طبق اطلاعیه انجمن نجوم ایران، بیش از نیم قرن است که روز و هفته جهانی نجوم با هدف ترویج علم، تبدیل به پلی میان مردم و منجمان شده است و سال‌هاست که این رویداد همزمان با سراسر این کره خاکی در ایران نیز برگزار می‌شود. از سال ۱۴۰۱ و پس از وقفه دو ساله به علت شیوع ویروس کووید-۱۹، روز و هفته نجوم با رویکردی متفاوت و همکاری مشترک گروه‌های نجومی در دو محوریت برنامه‌های حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

علی ابراهیمی سراجی، دبیر برگزاری هفته جهانی نجوم ۱۴۰۳ در گفت‌وگو با ایسنا، هفته و روز جهانی نجوم را یکی از رویدادهای عمومی و ترویجی دانست که افراد در قالب گروه، انجمن و مؤسسه و غیره در سراسر ایران در آن شرکت می‌کنند و گفت: در دو سال اخیر (۱۴۰۱ و ۱۴۰۲) گروه‌ها و انجمن‌های نجوم مختلف در رویدادهای این روز و هفته جهانی ثبت‌نام و گزارش‌های خود را در قالب تصاویر و فیلم و متن برای ما ارسال می‌کردند.

وی افزود: بر اساس گزارش‌های ارسالی در سال ۱۴۰۱ تعداد برگزارکننده‌های برنامه های این روز و هفته ۵۷ مورد بوده و تعداد برگزارکنندگان در سال ۱۴۰۲ به ۷۲ مورد ارتقاء یافت. تعداد برنامه‌های برگزار شده در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۶۹ مورد و در سال ۱۴۰۲ به ۲۴۹ مورد افزایش یافته است.

به گفته دبیر برگزاری هفته جهانی نجوم ۶۴ درصد از این برنامه‌ها از سوی بخش خصوصی، ۲۹ درصد از سوی بخش دولتی و ۷ درصد از سوی بخش خصولتی برگزار شده است.

به گفته وی بر اساس گزارش‌های دریافت شده از برگزارکنندگان هفته و روز جهانی نجوم سال ۱۴۰۲، در مدت زمان این برنامه، ابزارهای رصدی گوناگونی مورد استفاده قرار گرفته است که این ابزارها شامل تلسکوپ‌های شکستی، تلسکوپ‌های بازتابی با قطر دهانه‌های مختلف، تلسکوپ‌های ترکیبی، تلسکوپ‌های خورشیدی و انواع دوربین‌های دو چشمی است.

به گفته وی، تعداد برنامه‌های اجرا و یا برنامه‌ریزی شده توسط برگزارکنندگان در سراسر کشور در هفته و روز جهانی نجوم سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به  این شرح است:

ابراهیمی خاطر نشان کرد: زمان ثبت نام رویدادها در این رویدادهای جهانی از فردا شنبه ۸ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری «نامزد گلوله‌ها» سال گذشته از نمایشگاه کتاب به شدت غیرفرهنگی بود!
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است
  • دلیل اهمیت تقویم اقتصادی فارکس
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا
  • قیمت ماکارونی سر به فلک کشید!
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • اینترنت اختصاصی  یا اختلالی؟
  • افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هزینه دارد؟