Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ZDF، هافبک تاثیرگذار بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، احتمالا شاخص‌ترین چهره جهان فوتبال است که علنا اعلام کرده بود در خصوص تزریق واکسن کرونا تردید دارد و نمی‌خواهد تا پیش از مطمئن شدنش واکسینه شود. 

با این حال شرایط برای یوشوا کیمیش خیلی بد پیش رفت. به دنبال افزایش آمار ابتلا به کرونا در آلمان، دولت این کشور محدودیت‌هایی سخت‌گیرانه علیه افراد واکسینه نشده اعمال کرد و قرار شد افراد غیر واکسینه مجوز حضور در مکان‌های عمومی را پیدا نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این خود کیمیش چند هفته پیش به ویروس کرونا مبتلا شد و الان به خاطر درگیری ریه، نمی‌تواند تا پایان سال 2021 بایرن مونیخ را همراهی کند. 

پس از بروز این دردسرها، کیمیش نظرش را تغییر داده و در نظر دارد پس از بهبودی و طی شدن مدت زمان لازم، برای تزریق واکسن کرونا اقدام کند. در واقع او پشیمان است که چرا زودتر این اقدام را انجام نداده است؛ این بازیکن 26 ساله آلمانی درباره تصمیمش برای تزریق واکسن گفت:

 به طور کلی برایم سخت بود که با ترس‌ها و نگرانی‌هایم درباره تزریق واکسن کرونا کنار بیایم و به همین خاطر فرایند تصمیم‌گیری‌ام طولانی شد. می‌خواهم پس از بهبودی، واکسن بزنم. پشیمانم که زودتر اقدام نکردم.

منبع: ZDF پربیننده ترین سلیمانی: گل دوم هوادار با دست به ثمر رسید اما گل اول درست بود یک نام دیگر مطرح شد / با گزینه جدید مدیرعاملی پرسپولیس آشنا شوید سردار آزمون با لیون به توافق رسید مبلغ قرارداد اعجوبه کشتی جهان؛ ۱۰ میلیون تومان! پیروزی شاگردان کی روش مقابل اردن و صعود به نیمه نهایی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بایرن مونیخ تزریق واکسن فوتبال آلمان واکسن کرونا مخالفان واکسن تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند

شرکت آسترازنکا می‌گوید به دلیل مازاد واکسن‌های کرونا، این محموله‌های خود را از سراسر جهان جمع‌آوری می‌کند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شرکت انگلیسی ـ سوئدی آسترازنکا می‌گوید به دلیل مازاد واکسن‌های کووید19 این محموله‌های خود را از سراسر جهان جمع‌آوری می‌کند.

این شرکت اعلام کرده که از زمان آغاز همه‌گیری کرونا چندین نسخه به‌روز شده از واکسن‌هایی که برای مقابله با ویروس کرونا ساخته شده از سوی شرکت‌های مختلف راهی بازار شده و همین مسئله موجب پدید آمدن مازاد واکسن‌ برای بیماری کرونا شده است.

اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون

براساس گزارش گاردین، در 7 می، آژانس دارویی اروپا اطلاعیه‌ای صادر کرد مبنی بر اینکه این واکسن دیگر مجاز به استفاده نیست. AstraZeneca در بیانیه‌ای گفت که این تصمیم به این دلیل گرفته شده است که در حال حاضر انواع واکسن‌های جدیدتری در دسترس هستند که برای هدف قرار دادن انواع کووید-19 سازگار شده‌اند.

با وجود این، چند روز پیش در پی شکایت دسته‌جمعی گروهی از شهروندان بریتانیایی، این شرکت اعتراف کرده بود که موارد نادری از واکسن‌های کرونای شرکت آسترازنکا به ایجاد لخته خون و مرگ بیماران منجر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مکس ابرل: همه ما یک فینال تمام آلمانی می‌خواستیم به جز داوران لهستانی!
  • آنچلوتی: فکر می‌کردند رئال مادرید مرده؛ بایرن مونیخ شاکی است؟ خب کیمیش هم دایو زد!
  • رئال در آستانه حذف: دیویس توخل را به فینال می‌برد
  • کری ستاره دورتموند برای فینالیست احتمالی چمپیونزلیگ
  • تفسیر بایرن از دیدار با رئال: دوئل آلمانی‌ها! (عکس)‏
  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • رانگنیک: رد پیشنهاد بایرن ربطی به اظهارات هوینس نداشت
  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته