Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،۱۱۱ بیمار تازه مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند که در مقایسه با آمار دیروز بیش از دو برابر افزایش داشته است.

بستری ۹۴ بیمار کرونایی جدید

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۹۴بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و ۵۸نفر ترخیص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: ۶۱ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

دکتر موسوی گفت: ۲۶۸بیمار مبتلا به کووید۱۹ اکنون در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری هستند.

او گفت: موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران ثبت نشده است.

بستری ۱۷ بیمار کرونایی جدید

دکتر سیدناصر عمادی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۱۷بیمار کرونایی جدید ۲۴ساعت گذشته در ۴بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۲۰ بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۸۹ نفر اعلام کرد و گفت: ۱۵بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشده است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی مازندران کووید۱۹ ویروس کرونا علوم پزشکی مازندران دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۵۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر ابوالفضل باقری فرد با اعلام این خبر افزود: پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی روز ۱۳ اردیبهشت ماه در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

وی افزود: امسال بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی شرکت کرده اند.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: داوطلبان برای حضور در ۲۵ رشته تخصصی پزشکی با یکدیگر رقابت می کنند و خوشبختانه تعداد شرکت کنندگان در این آزمون نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

کد خبر 6088939

دیگر خبرها

  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز