Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاج چاه شماره ۶۵ خانگیران به همت متخصصان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق و بدون تحمیل هزینه‌های سنگین عملیات با موفقیت تعویض و از افت برداشت روزانه یک‌ میلیون مترمکعبی گاز جلوگیری شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، بهروز راهداری درباره انجام موفقیت‌آمیز این عملیات گفت: با توجه به نشت شدید داخلی شیرآلات تاج چاه ۶۵ خانگیران و نیز هم‌زمانی این اتفاق با سرمای هوا و نیاز شدید به گاز در شبکه توزیع، به همت متخصصان داخلی شرکت، عملیات تعویض تاج چاه شماره ۶۵ خانگیران در سریع‌ترین زمان ممکن انجام و چاه عملیاتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای اجرای عملیات تعویض تاج چاه ۶۵ خانگیران، در ابتدا چاه به‌طور کامل ایمن و در کمترین زمان ممکن، ازسوی متخصصان بخش عملیات و تعمیرات سرچاهی با همکاری واحدهای مهندسی بهره‌برداری، ایمنی و آتش‌نشانی، عملیات بهره‌برداری و آزمایشگاه در شرایطی ایمن و بدون هیچ حادثه‌ای پایان یافت.

در همین حال، علی خیرآبادی، رئیس مهندسی نفت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و انجام هماهنگی‌های لازم و نظارت همکاران مهندسی بهره‌برداری این کار مهم محقق و برداشت روزانه یک‌ میلیون مترمکعب گاز از چاه یادشده تثبیت شد.

وی ضمن قدردانی از همکاران خدمات فنی، بهره‌برداری، اچ‌اس‌ئی و ترابری، افزود: این عملیات توسط متخصصان و کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق و با استفاده از امکانات داخلی بدون استقرار دکل حفاری که خود مستلزم صرف هزینه بالا و افزایش زمان عملیات تعویض تاج چاه در آستانه فصل زمستان است، انجام شد و در نتیجه آن صرفه‌جویی قابل‌توجهی در هزینه و زمان تعمیرات شد.

منبع: شانا

کلیدواژه: خانگیران تاج چاه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران تعویض تاج چاه بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۵۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با قدردانی از آماده شدن و تجهیز سریع و به موقع محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌ها (دیسپچ) در کیش، گفت: امیدواریم با جابجایی انجام شده، تاخیر پرواز‌ها کاهش پیدا کند و تشریفات پیش از پرواز و بررسی پرواز‌ها افزایش یابد.

در این مراسم مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش و جمعی از معاونین و مدیران شرکت هواپیمایی کیش حضور داشتند.

دیسپچ به مراحل اعزام و آماده سازی یک پرواز گفته می‌شود و دقیقا همراه با رعایت دقیق مقررات و قوانین فنی و ایمنی به همراه رعایت نکات سازمان‌های بین المللی برای پرواز است.

دیگر خبرها

  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان