Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از ادامه بررسی وقایع اصفهان با رویکرد چرایی وقوع این اتفاق در جلسات آتی این کمیسیون خبر داد.

روح الله نجابت در گفت و گو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها، بیان کرد: دستور کار اول امروز جلسه کمیسیون بررسی وقایع اصفهان و آسیب شناسی موضوع از منظر امنیتی بود که با حضور مقامات و مسئولان دستگاه های ذی ربط اطلاعاتی و امنیتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: ضمن استماع گزارش مسئولان دستگاه های مربوطه، اعضای کمیسیون نیز نظرات و نکات خود را مطرح کردند و در نهایت مقرر شد در اولین فرصت مجددا جلسه ای برگزار شود و ابعاد این موضوع با رویکرد چرایی وقوع این اتفاق در یک بازه تاریخی بررسی شود.از مسئولان وزارت نیرو و مسئولان استان اصفهان دعوت خواهد شد تا جمع بندی دقیقی صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در ادامه تصریح کرد: دستور دوم کمیسیون نیز ادامه بررسی اصلاح قانون انتخابات شوراها بود که در خصوص ترکیب هیات نظارت بحث و بررسی شد. در نهایت این موضوع با رویکرد جدا شدن وظیفه نظارت از مجلس به مرکز پژوهش ها ارجاع شد و مقرر گردید پس از جمع بندی در مرکز پژوهش ها، نتایج کارشناسی در کمیسیون به بحث گذاشته شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کشور و شوراها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت

در جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت، نهایی سازی ایین نامه فعالیت سکوهای حوزه سلامت و پیش نویس مصوبه خدمات مربوط به کاهش ریسک بررسی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهل و چهارمین جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و وزیر ارتباطات و فنآوری برگزار شد.

"بررسی پروژه های جدید در دستور کارگروه و تقسیم کار بین دستگاه های عضو کمیسیون" و "بررسی پیش نویس مصوبه ارائه خدمات مربوط به کاهش ریسک شرکت های تسهیلات یار" بخشی از دستور جلسه این کمیسیون بود که در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، "بررسی و نهایی سازی پیش نویس آیین نامه اجرایی نحوه فعالیت سکو ها و کسب و کار های حوزه سلامت رقومی" یکی دیگر از دستور جلسه های چهل و چهارمین جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناوبری هوایی ایمن، کارآمد و اقتصادی پروازهای داخلی و خارجی
  • فرودگاه شهید بهشتی سالانه ظرفیت پذیرش ۲ میلیون مسافر را دارد
  • دستورالعمل دادستانی کل کشور درباره طرح نور به زودی ابلاغ می‌شود
  • عدم‌ انجام تکالیف قانونی توسط بنیاد شهید و صندوق بازنشستگی
  • ۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت
  • شوراهای اسلامی تجلی حضور مردم در حکمرانی هستند
  • استاندار اصفهان: امسال باید سال امیدآفرینی در استان باشد
  • تشریح اقدامات سازمان بورس بعد از وقایع اردیبهشت سال گذشته
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه