Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از ادامه بررسی وقایع اصفهان با رویکرد چرایی وقوع این اتفاق در جلسات آتی این کمیسیون خبر داد.
روح الله نجابت در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آریا؛ ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها، بیان کرد: دستور کار اول امروز جلسه کمیسیون بررسی وقایع اصفهان و آسیب شناسی موضوع از منظر امنیتی بود که با حضور مقامات و مسئولان دستگاه های ذی ربط اطلاعاتی و امنیتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه اضافه کرد: ضمن استماع گزارش مسئولان دستگاه های مربوطه، اعضای کمیسیون نیز نظرات و نکات خود را مطرح کردند و در نهایت مقرر شد در اولین فرصت مجددا جلسه ای برگزار شود و ابعاد این موضوع با رویکرد چرایی وقوع این اتفاق در یک بازه تاریخی بررسی شود.از مسئولان وزارت نیرو و مسئولان استان اصفهان دعوت خواهد شد تا جمع بندی دقیقی صورت گیرد.
سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد: دستور دوم کمیسیون نیز ادامه بررسی اصلاح قانون انتخابات شوراها بود که در خصوص ترکیب هیات نظارت بحث و بررسی شد. در نهایت این موضوع با رویکرد جدا شدن وظیفه نظارت از مجلس به مرکز پژوهش ها ارجاع شد و مقرر گردید پس از جمع بندی در مرکز پژوهش ها، نتایج کارشناسی در کمیسیون به بحث گذاشته شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وقایع اصفهان کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی فشارکی در مراسم روز شوراها ضمن تبریک روز ملی شوراها به نسخه مردم سالاری دینی امام راحل اشاره کرد و گفت: مصادیق این مردم سالاری را امروز در اصل هفتم قانون اساسی در بدست گرفتن امور مدیریت شهر توسط شوراها را به نمایندگی از مردم شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم شوراهای اسلامی شهرها و روستاها امانت‌دار خوبی در رفع نیازهای مردم براساس قانون باشند، گفت: امروز شوراها مأموریت سنگینی را در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی به عهده دارند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه در عرصه امنیتی باید حد و مرزهایی داشته باشیم، تصریح کرد: وظیفه شوراها در عرصه امنیتی نیاز به نگاه جامع و اشراف کامل در این عرصه است.

محمدی فشارکی با بیان اینکه نباید نگاه‌ها در شوراها صرفاً عمرانی، سیاسی و فرهنگی گرفته باشد و لو اینکه نمره ۲۰ را گرفته در این عرصه‌ها گرفته باشند، گفت: مردم امروز از شوراهایشان در شرایط بد اقتصادی و معیشتی توقع دارند نگاه خود اتکایی و پایداری به روستاهایشان داشته باشند تا مهاجرت از روستا کمتر و بر عکس برجمعیت روستا روز بروز افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه روستاها باید محیطی آرام بخش برای عموم مردم باشد تصریح کرد: شوراها در خدمت رسانی به مردم روستا باید در تراز نظام و انقلاب باشند.

کد خبر 6092202

دیگر خبرها

  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • موضع آمریکا درباره دادگاه لاهه، نشانه رویکرد دوگانه واشنگتن است
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • ضرب‌الاجل به پاستور