Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

به گزارش ایسنا در لایحه بودجه ۱۴۰۱ آمده است که در راستای اجرای بند (ب) ماده ۱۴ قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی به دولت اجازه داده می شود به ازای صادرات هر راس دام سبک به مبلغ ۵۳ هزار و۷۰۰ تومان و به ازای صادرات هر کیلوگرم وزن دام زنده سنگین مبلغ ۱۶هزار و ۷۰۰ تومان از صادرکنندگان دام دریافت و به ردیف درآمدی ۱۴۰۲۱۲ جدول شماره ۵ این قانون نزد خزانه داری کل کشـور واریز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معادل وجوه واریزی تا سـقف ۱۴۰میلیارد تومان را از محل ردیف مشخص شده در جدول شــماره (۹) این قانون در اختیار وزارت جهاد کشــاورزی برای بهبود ژنتیکی نژادهای بومی، افزایش تولید شیر و گوشت و کاهش فشار بر مراتع قرار می گیرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: صادرات وزارت جهاد کشاورزی بودجه 1401 دام زنده صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل استاندارد استان گفت: بازرسانی از کشور‌های آمریکا، کانادا، کره جنوبی، مکزیک و پاکستان شرایط آزمایشگاه‌های انطباق کشور را بررسی کردند و با ۹۷ درصد آرا گواهی انطباق برای ایران نیز صادر شد.
میر نظامی افزود: رفع موانع صادراتی برای تجار ایرانی، کاهش هزینه‌های صادرات و سرعت بخشیدن در صادرات و واردات از مزایای پیوستن ایران به این سازمان جهانی است.
او ادامه داد: تا قبل از این تجار و بازرگانان برای ارزیابی و انطباق محصولات صادراتی و وارداتی مجبور به استفاده از آزمایشگاه‌های ارزیابی و انطباق کشور ثالث بودند، اما هم اکنون می‌توانند از ظرفیت آزمایشگاه‌های همکار و انطباق استاندارد استفاده کنند.
هم اکنون ۴۱ آزمایشگاه همکار و انطباق در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق
  • از اکسپو ایران ۲۰۲۴ چه می دانید؟​
  • پتانسیل تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • افزایش ۴۷ درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس در فروردین
  • از اکسپو ایران ۲۰۲۴ چه می‌دانید؟
  • یک میلیارد دلار صادرات از نمایشگاه اکسپو ایران
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان