Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورق استیل 316 یکی از زیر مجموعه های ورق گرید 300 است. این دسته از ورق ها که به عنوان فولاد ضد زنگ شناخته شده و با ترکیبات شیمایی خاصی نیز تولید می شوند، پرکاربردترین گرید از انواع گریدهای ورق استیل هستند.

گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو_

مقدمه ای بر ورق استیل 316

یکی از زیر مجموعه های ورق گرید 300 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دسته از ورق ها که به عنوان فولاد ضد زنگ شناخته شده و با ترکیبات شیمایی خاصی نیز تولید می شوند، پرکاربردترین گرید از انواع گریدهای ورق استیل هستند. در صنایع مختلف و برای فضای کاربری متفاوتی می توان از ورق های گرید 300 استفاده کرد. این دسته از ورق ها به عنوان ورق های استیل نگیر نیز معروف هستند. نداشتن خاصیت مغناطیسی، دلیل نام گذاری آن ها به ورق استیل نگیر است. در ادامه در کنار معرفی کاربردها و ویژگی های این محصول، سعی خواهیم کرد تا بهترین مجموعه های ایرانی را نیز برای خرید آن محصول معرفی کنیم تا کاربران از این پس بدون دغدغه برای خرید اقدام کرده و با آگاهی، این محصول را در اختیار داشته باشند.

 

کاربردهای ورق استیل 316 در صنایع مختلف

ورق استیل 316 یکی از پرکاربردترین انواع این دسته از ورق‌ها است که صنعتگران ایرانی زیادی نیز برای تولیدات خود از آن بهره می‌برند. کیفیت بالا و همچنین دوام طولانی دو ویژگی اصلی است که باعث شده تا ورق استیل 316 تبدیل به یک ورق پرکاربرد در صنایع ایرانی باشد. از ورق استیل 316 می توان در کاربردهای مختلفی استفاده کرد. با توجه به ویژگی های این ورق که در ادامه به تشریح آن ها می پردازیم، این ورق را می توان برای کاربردهای زیر استفاده نمود:

برای ساخت و تولید تجهیزات آزمایشگاهی برای ساخت لوازم خانگی برای ساخت درب و پنجره برای تولید آرماتورها در صنایع دریایی برای تولید مخازن و لوله های تانکرهای شیمیایی برای انبارداری محصولات شیمیایی و همچنین ساخت وسایل لازم برای حمل و نقل زمینی آن ها برای تولید مبدل های حرارتی برای ساخت تجهیزات آماده سازی مواد غذایی

البته باید خاطر نشان کنیم که از ورق استیل 316 می توان برای کاربردهای بالا در شرایط مختلف استفاده کرد. به دلیل ویژگی های بسیار عالی این ورق و مقاومت های بالای آن در برابر عوامل مخرب محیطی، می توان از آن در شرایط مختلف جوی استفاده نمود.

 

ترکیبات ورق استیل 316

لازم است تا برای شناخت هر چه بهتر این محصول، ترکیبات و عناصر به کار گرفته شده در تولید آن را نیز معرفی کنیم. ورق استیل 316 که به فولاد نسوز هم معروف شده، معمولا از ترکیبات خاصی ساخته شده است. البته دقت کنید که تغییر درصد هر یک از این عناصر می تواند ویژگی های مختلفی برای این ورق ایجاد نماید که با توجه به نوع کاربردی که از آن انتظار دارید، باید به این موضوع دقت کنید. این محصول معمولا دارای عناصر زیر است:

10 تا 30 درصد از این استیل از کروم تشکیل شده است. درصد کمی کربن برای امکان جوشکاری با آن درصدهای مختلفی از نیکل که باعث نگیر شدن این ورق شده است.

جدول کامل ترکیبات این ورق به شرح زیر است:

 

گرید

نیکل %

مولیبدن%

کروم %

گوگرد %

آهن

منگنز %

کربن %

316

14-10

3-2

18-16

0.03

بالانس

2

0.08

316L

14-10

3-2

18-16

0.03

بالانس

2

0.03

316H

14-10

3-2

18-16

0.03

بالانس

2

0.1

 

چرا خرید ورق استیل 316 مهم شده است؟

بررسی ویژگی های ورق استیل 316 می تواند دلایل اصلی مهم شدن خرید این ورق را برای کاربران معرفی نماید. از اصلی ترین ویژگی های این ورق می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی باعث شده تا امکان استفاده از آن در دماهای مختلف و هم چنین شرایط محیطی مختلف وجود داشته باشد. حتی در محیط های شرجی با رطوبت بالا نیز به راحتی می توان از این محصول استفاده نمود. مقاومت بالا در برابر حرارت نیز یکی دیگر از ویژگی های ورق استیل 316 است. قابلیت بالای جوشکاری و فرم دهی نیز از دیگر ویژگی هایی است که باعث پرکاربردتر شدن این محصول شده است. امکان سخت کاری با عملیات حرارتی را نیز باید به ویژگی های این ورق استیل اضافه کنیم.

وجود این ویژگی و مشخصات که همه آن ها را در کمتر ورق استیل دیگری می توان پیدا کرد، باعث شده تا بسیاری از صنعتگران برای بالا بردن کیفیت محصولات خود، سراغ ورق استیل 316 بروند.

 

خرید ورق استیل 316

خرید ورق استیل 316 اهمیت بسیار زیادی در کیفیت محصولات تولید شده در صنایع مختلف خواهد داشت. با توجه به این که این ورق در تولید محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، لزوم خرید از مراجع معتبر با خدمات پس از فروش عالی برای هر کسب و کاری وجود دارد. اگر در زمان خرید ورق استیل 316 دقت کافی به مرجع عرضه کننده این محصول نداشته باشید، چالش های زیادی پیش روی شما قرار خواهد گرفت. از این رو برای اینکه این چالش را برای شما از بین برده باشیم، در انتها سعی داریم تا شما را با 4 مجموعه و شرکت بزرگ و معتبر عرضه کننده این محصول آشنا کنیم.

 

مجموعه فلز

مجموعه فلز که می توانید خدمات و محصولات ارائه شده را در وبسایت آن مشاهده کنید www.felez.ir و برای ارتباط با کارشناسان با تلفن 02135089 تماس حاصل نمایید. یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین مجموعه های عرضه کننده این محصول است که از سال 1371 در حال خدمات رسانی به کاربران ایرانی است. این مجموعه استیل استینلس را از برترین کمپانی های جهانی وارد کشور کرده و محصولاتی با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای جهانی را در اختیار کاربران ایرانی قرار می دهد. همچنین برای بالا بردن اطمینان خاطر مشتریان ایرانی، از شرکت های بین المللی برای بازرسی فنی و تایید گواهینامه کیفیت محصولات خود کمک می گیرد.

 

مجموعه فلزات رنگین

یکی دیگر از شرکت ها و مجموعه های عالی که می توانید از خدمات آن برای خرید ورق استیل 316 استفاده کنید، شرکت فلزات رنگین است. این شرکت با سابقه ای بیش از 3 دهه در زمینه فروش انواع ورق های استیل، خدمات ارزنده ای را برای کاربران ایرانی فراهم آورده است. عرضه ورق های استیل در کلاس بین المللی با بالاترین کیفیت ممکن و همچنین گواهینامه های کیفیت مختلف، اصلی ترین اولویت این شرکت است که باعث شده تا کاربران آن از خرید خود راضی و خرسند باشند. برای مشاهده انواع خدمات و محصولات این مجموعه می توانید از سایت اینترنتی www.felez.co  و برای ارتباط با کارشناسان با تلفن 02133915222 تماس حاصل نمایید.

 

مجموعه توان فلز

همچنین برای خرید ورق استیل 316 و سایر محصولات مربوط به این رده می توانید از خدمات شرکت توان فلز استفاده کنید. این مجموعه از برترین شرکت های ایرانی است که بهترین و با کیفیت ترین برندهای جهانی را در دسترس ایرانی ها قرار داده است. تنوع بالای محصولات و در کنار آن عرضه محصولات برای کاربری های مختلف، از جمله ویژگی هایی است که در این مجموعه می توانید به آن دسترسی داشته باشید. برای استفاده از خدمات این مجموعه و همچنین خرید محصولات مورد نظر خود می توانید از طریق سایت اینترنتی www.felez.biz و برای ارتباط با کارشناسان با تلفن 02188175909 تماس حاصل نمایید.

 

مجموعه فلز کالا

یکی دیگر از شرکت هایی که در زمینه فروش انواع ورق های استیل مانند ورق استیل 316 فعالیت داشته و با تجربه 25 ساله اکنون به عنوان یکی از با سابقه ترین مجموعه ها شناخته می شود، شرکت فلز کالا است. صنعتگران ایرانی می توانند برای تهیه انواع ورق های استیل استینلس از خدمات این مجموعه استفاده نمایند. قیمت مناسب و خدمات پس از فروش عالی، از اصلی ترین مزایای استفاده از خدمات شرکت فلز کالا است. برای ارتباط با این مجموعه هم می توانید از سایت  www.felez.org دیدن کنید و هم می توانید برای مشاوره خرید با شماره تماس 02122011620 در ارتباط باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ورق استیل ورق های فلزی فولاد ورق فولاد دسته از ورق ها ورق های استیل ورق استیل 316 باعث شده برای تولید برای ساخت برای خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۶۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 746317

دیگر خبرها

  • قیمت سکه امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • قیمت سکه امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تحریم‌های اروپا علیه روسیه به نفع فروشندگان گاز
  • قیمت طلا امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳