Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@13:10:27 GMT

ستاره پرحاشیه PSG در لیست خرید بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۷۶۳۱

ستاره پرحاشیه PSG در لیست خرید بارسلونا

مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن ممکن است در فصل زمستان راهی بارسلونا شود.

به گزارش "ورزش سه"، شرایط در سومین فصل حضور در پاری سن ژرمن برای مائورو ایکاردی چندان مساعد نیست و او هنوز به زندگی در فرانسه عادت نکرده است. همچنین ورود لیونل مسی به رختکن این باشگاه این بازیکن را به انتخاب چهارم مائوریسیو پوچتینو تبدیل کرده و اصولا در بازی های مهم خبری از قرار گرفتن مائورو ایکاردی در ترکیب پاری سن ژرمن در ماه های اخیر نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما نشریه کالچومرکاتو در گزارشی مدعی شد این مهاجم آرژانتینی از شرایط خود در پاریس رضایت نداشته و بعد از حواشی ماه های اخیر و البته شرایط دشوار قرار گرفتن در ترکیب ثابت، به دنبال جدایی از این تیم متمول فرانسوی است. تحرکاتی در مورد انتقال مائورو ایکاردی به بارسلونا آغاز شده و خود او نیز خواهان بازگشت به باشگاهی است که آنجا پرورش یافته است.

 

 

کاتالان ها در فصل نقل و انتقالات زمستانی به شدت به دنبال خرید یک مهاجم جدید هستند و با توجه به تمایل خود مائورو ایکاردی به انتقال به این باشگاه، احتمالا توافق با او راحت تر از گزینه های دیگر خواهد بود. بارسلونا بعد از دوری غیرمنتظره سرخیو آگوئرو از میادین، در هفته های اخیر به شدت از فقر یک مهاجم گلزن در ترکیب خود رنج برده و مائورو ایکاردی می تواند بهترین و البته گزینه دسترس آنها در ماه ژانویه لقب بگیرد.

 

همچنین بعید به نظر می رسد پاری سن ژرمن نیز مشکل چندانی با جدایی ایکاردی داشته باشد. از نیوکاسل، تاتنهام و یوونتوس به عنوان دیگر مقاصد احتمالی این بازیکن پرحاشیه نام برده شده و حتی اخبار حاکی از آغاز مذاکرات واندا نارا با مدیران بیانکونری بوده است.

پاری سن ژرمن مائورو ایکاردی بارسلونا یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن مائورو ایکاردی بارسلونا یوونتوس مائورو ایکاردی پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۷۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد

روبرت لواندوفسکی مهاجم باتجربه لهستانی در بارسلونا ماندنی شد.

به گزارش‌ مشرق، روبرت لواندوفسکی در فصل ۲۰۲۲ یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیمش بود و نقش مهمی در قهرمانی آبی‌اناری‌ها در لالیگا داشت. با این حال او در ابتدای این فصل عملکرد چندان خوبی نداشت و نتوانست درخشش فصل گذشته خود را تکرار کند.

لواندوفسکی با بهبود شرایط تیمی توانسته روند گل‌زنی خود را با پیراهن آبی‌اناری‌ها را از سر بگیرد و در چند هفته‌ اخیر، فرشته نجات تیمش شده است. این در حالی است که برخی از رسانه‌های اسپانیایی مدعی بودند که این مهاجم لهستانی در انتهای فصل از جمع کاتالانی‌ها جدا می‌شود.

صبح امروز شنبه با اعلام رسانه‌های اسپانیایی، لواندوفسکی از شرایط خود در بارسلونا راضی است و قصد جدا شدن از این تیم را ندارد. ژاوی سرمربی بارسلونا و مدیران این باشگاه نیز خواهان همکاری با کاپیتان تیم ملی لهستان هستند و با این اوصاف او در جمع آبی اناری‌ها ماندگار است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم