Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@04:02:41 GMT

در این شهر زورتان به امباپه نمی رسد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۸۳۰۶

ستاره ملی پوش پاری سن ژرمن با دبل مقابل موناکو، رکوردی رویایی را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار تیم های پاری سن ژرمن و موناکو در چارچوب هفته هجدهم لیگ یک فرانسه با پیروزی دو بر صفر پاریسی ها به پایان رسید؛ هر دو گل پاریس در این نیمه را ستاره فرانسوی این تیم به ثمر رساند.

کیلیان امباپه که با درخشش در تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2018 نقش مهمی در قهرمانی خروس ها ایفا و خیلی زود این عنوان مهم را در 19 سالگی وارد ویترین افتخارات خود کرد، طی سال های اخیر رکوردهایی را به نام خود ثبت کرده که خیلی از بازیکنان در سال های پایانی فوتبال‌شان برای رسیدن به آنها تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با دبل امشب مقابل موناکو صدمین گلش در لیگ یک فرانسه را به ثمر رساند؛ این در حالی است که امباپه تنها 22 سال سن دارد!

 

 

 

 

ستاره محبوب فرانسوی که پاریسی ها امسال هم به هر نحوی که بود مانع از انتقالش به رئال مادرید شدند، با به ثمر رساندن دو گل در بازی امشب، یک رکورد دیگر هم به نام خود ثبت کرد؛ کیلیان امباپه اکنون در 142 بازی خانگی در دوران حرفه‌ای خود برای تیم باشگاهی و کشورش مستقیماً در به ثمر رسیدن 143 گل نقش داشته است.

پاری سن ژرمن کیلیان امباپه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن کیلیان امباپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید

به گزارش "ورزش سه"، پاریس 1-4 لوریان را برد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شود. اگر دیشب موناکو موفق به کسب پیروزی نمی شد، قهرمانی پی اس جی قطعی می شد ولی حالا باید یک هفته بیشتر صبر کنند.

کیلیان امباپه دو گل زد تا تعداد گل هایش در لیگ را به 26 برساند. دیگر ستاره درخشان پاریسی ها در این بازی عثمان دمبله بود که او نیز دبل کرد. بعد از درخشش برابر بارسا پای عثمان هم به گلزنی باز شده است.

در پایان بازی وقتی از لوئیس انریکه در مورد آینده امباپه سوال شد، او جواب داد: «خب، این بار زودتر از امباپه پرسیدید و انگار قرار نیست رکورد سوال نکردن از آینده او شکسته شود. استراتژی من در مورد امباپه را همه می دانید. تا خود آقای امباپه علنی صحبت نکند، من نیز حرفی برای گفتن ندارم. اول باشگاه و بازیکن باید اظهارنظر کنند و بعد من نیز نظرم را می گویم. شما در مورد او اطلاعات زیادی ندارید و تنها کاری که من انجام می‌دهم نیز این است که تلاش می‌کنم بهترین بازی را از امباپه و دیگر بازیکنانم بگیرم. همین.»

دیگر خبرها

  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم ام‌باپه به بایرن بیاید
  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید
  • دریبل دیدنی «امباپه» در بازی مقابل لوریان را ببینید
  • فیلم| دریبل دیدنی «امباپه» در بازی دیشب مقابل لوریان
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره