Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی چینی از روند استقلال رضایت دارد و می‌گوید شخصیت قهرمانی تیم استقلال هم زنده شده است.

علی چینی، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره شرایط استقلال تا اینجای فصل به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: استقلال نسبت به سال‌های گذشته شروع بسیار خوبی داشته و توانسته امتیازات لازم را کسب کند. در بازی‌هایی که استقلال به تساوی‌های پیاپی رسید 2 نکته وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اول این که استقلال نباختن را آموخت و در این بازی‌های حداقل امتیاز را دشت کرد. دومین نکته هم حفظ استقلال در کورس قهرمانی بود. بردی که جلوی پیکان به دست آمد باعث شد آبی‌پوشان به صدر هم نزدیک‌تر شوند. در کل استقلال روند رو به رشدی داشته و این مساله قابل پیش‌بینی بود که تیم به آن هارمونی مدنظرش برسد.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره انتقادی که بابت زیبا بازی نکردن تیم مطرح می‌شود، افزود: درست است که فوتبال بر اساس کارهای تاکتیکی و ترکیب شناخته می‌شود اما باید دید در ایران اصلا چه امکاناتی وجود دارد که درخواست فوتبال زیبا داریم. به‌طور مثال در فوتبال دنیا کسی پاس در عرض را پاس مفید نمی‌داند و پاسی ارزشمند است که با آن خطوط حریف پشت سر گذاشته شود. 

وی افزود: در تیم‌های لیگ مشاهده می‌شود که برخی تیم‌های توپ‌ها را در عرض کار می‌کنند اما این مالکیت نیست و در فوتبال دنیا به‌طور کلی پاس رو عقب و عرضی استفاده نمی‌شود مگر در زمانی که قرار است ریتم تیمی حفظ شود یا راه دیگری نمانده باشد. استقلال امسال تغییرات زیادی داشته و برای شکل گرفتن هارمونی و هماهنگی این بازیکنان زمان نیاز است. قابل حدس است که تیم به موفقیت می‌رسد زیرا کادر فنی زحمت می‌کشد و تیم روز به روز بهتر می‌شود.

چینی که خودش چند سال پیش در کادر فنی استقلال حضور داشت درباره نقطه قوت تیم گفت: نقطه قوت این تیم را باید زنده شدن شخصیت تیم دانست. نمی‌توان گفت خط دفاعی بهترین خط استقلال است یا بازیکن خاصی را نام برد. بیشتر بازیکنان این تیم از بهترین‌های لیگ هستند و به نظر من شخصیت قهرمانی این تیم زنده شده و مشکلات کمتری مانند گذشته پیش پای بازیکنان استقلال قرار می‌گیرد که اتفاقی عالی است.

وی درباره بازی مقابل سپاهان اظهار داشت: سپاهان تیمی پرمهره است. هم بازیکنانش طراز اول هستند و هم هماهنگی خوبی در این تیم وجود دارد. نتایج تیم هم با توجه به گل‌های زده و خورده حاکی از کیفیت بالای فنی زردپوشان دارد. در سمت مقابل هم استقلال همیشه تیمی بزرگ و افتخار بوده است. به نظرم بازی بسیار باکیفیت و هیجان‌انگیزی را مشاهده خواهیم کرد زیرا هر دو تیم برای 3 امتیاز می‌آیند. هیچ‌کدام به فکر تساوی نیستند زیرا به یک امتیاز به کمک آن‌ها نمی‌آید. امیدوارم بازی جذاب و خوبی را بین این دو تیم مشاهده کنیم.

چینی درباره شانس قهرمانی استقلال گفت: استقلال امسال با حضور سردار آجرلو یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است. او حاشیه‌ها را از تیم دور و با تزریق آرامش به تیم کمک کرده تا هم چیز آرام باشد. به نظر من هرچه سریع‌تر بازیکنان با هم هماهنگ شوند می‌توانیم استقلال را مدعی اصلی ببینیم.

انتهای پیام// 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم مد بازی فوتبال ایران مشکلات استقلال لیگ برتر علی چینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس فردا، چهارشنبه، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل میزبان سپاهان اصفهان است. سرخپوشان پایتخت امروز بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را آغاز کردند‌.

راندو در قالب سه گروه، مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های مختلف این تمرین یک ساعته بود.

سرخپوشان با روحیه بالا در این تمرین شرکت کردند ‌و سپس برای حضور در اردوی پیش از بازی با سپاهان عازم هتل شدند.

پرسپولیس دیدار رفت برابر سپاهان را با شکست پشت سر گذاشت و حالا چند روز بعد از حذف شدن در جام حذفی، به این پیروزی مهم لیگ برتری نیاز دارند.

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک