Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

یوشیماسا هایاشی، وزیر امور خارجه ژاپن در جریان نشست وزیران خارجه گروه هفت که در حال حاضر در شهر لیورپول برگزار شده است، خواستار همکاری مستحکم بین کشور‌های گروه هفت درباره مسائل مربوط به کره شمالی شد.

به گزارش رویترز، هایاشی، از کشور‌های گروه هفت خواست تفاهم و همکاری کامل را با هدف حل مساله اتباع ژاپنی در کره شمالی پیشه خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کره شمالی موضوع بحث جلسه گروه هفت بود و کشور‌های عضو حمایت خود را از موضع ژاپن ابراز داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ژاپن کره شمالی کره شمالی گروه هفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند

محمد تقی ولیان در گفتگو با مهر با اشاره به درخشش اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس اظهار کرد: در هفته دوم دور اول نژاد ترکمن گروه هندیکاپ کلاس ۶ اسب کارن حسین‌پور به مالکیت مونا نجفی معصوم با مربیگری محسن نجفی معصوم و چابکسواری رامین قهرمانی موفق شد عنوان در مسافت ۱۲۰۰ نایب قهرمانی را کسب کند و در دور دوم نژاد ترکمن هندیکاپ کلاس ۶ اسب سایرا به مالکیت یحیی زنوزاده موفق شد در مسافت ۱۲۰۰ متر مقام دومی را کسب کند.

وی در ادامه افزود: در روز دوم هفته دوم نژاد ترکمن گروه میدن آزاد اسب گل کوئین الهامی به مالکیت رضا الهامی موفق شد مقام سوم را بدست آورد و در روز سوم هفته دوم نژاد ترکمن گروه مبتدی و نبرده اسب شاه نور به مالکیت برادران محمدی موفق شد مقام سوم را کسب کند.

رییس هیات سوارکاری خراسان شمالی بیان کرد: همچنین در دور سوم نژاد ترکمن گروه هندیکاپ کلاس ۴ اسب آتاشیر به مالکیت فاطمه عفیف موفق شد مقام نایب قهرمانی را کسب کند.

ولیان گفت: در هفته سوم این رقابت‌ها روز پنج شنبه نژاد ترکمن گروه هندیکاپ کلاس ۱ در مسافت ۱۲۰۰ متر اسب پهلوان گز به مالکیت حجی خان رحمتی موفق شد عنوان سومی را از آن خود کند.

وی بیان کرد: در هفته سوم کورس گنبد در نژاد ترکمن گروه هندیکاپ کلاس ۵ اسب خرداد وحدانی به مالکیت و مربیگری مجتبی وحدانی با چابکسواری محمدرضا نوری توانست قهرمان شود و همچنین اسب کارن حسین پور به مالکیت مونا نجفی معصوم با مربی گری محسن نجفی معصوم موفق شد نایب قهرمان شود و اسب تایلاربیک به مالکیت محمد مرادی با مربی گری یوسف دهش و چابکسواری رضا فهیمی موفق شد مقام سوم را کسب کند.

رییس هیات سوارکاری خراسان شمالی افزود: در روز آخر از هفته سوم در نژاد ترکمن کلاس۷ اسب حیران ساجدی به مالکیت حجت ساجدی با مربی گری علی انفاس و چابکسواری رضا فهیمی موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند.

کد خبر 6092668

دیگر خبرها

  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • صنعا: واشنگتن مانع صلح در یمن و توقف کشتار در غزه است
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • چین: کشف گور‌های جمعی در بیمارستان الشفا شوکه کننده است
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد