Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، بر اساس گزارش‌های اف‌بی‌آی، جان گریفین به دلیل اجبار والدین برای اجازه دادن به دختران زیر سن قانونی خود برای انجام فعالیت‌های جنسی با کریس از سوی فدرال متهم شده است.

این حوادث همیشه در خانه جان گریفین اتفاق می افتاد.گریفین تهیه کننده اصلی برنامه صبحگاهی CNN "روز جدید" بود و جمعه گذشته توسط FBI دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او توسط هیئت منصفه بزرگ ورمونت به اتهام آزار جنسی کودکان متهم شد.

بر اساس گزارش ها، جان گریفین به سه مورد استفاده از تسهیلات تجارت بین ایالتی برای ترغیب خردسالان به انجام فعالیت های جنسی غیرقانونی متهم شده است.

بر اساس کیفرخواست دفتر دادستانی ایالات متحده در ورمونت در بیانیه ای نوشته شد که گریفین از آوریل تا جولای 2020 از برنامه‌های پیام‌رسان Kik و Google Hangouts برای برقراری ارتباط با افرادی که ادعا می‌کنند والدین دختران خردسال هستند، استفاده می‌کرد و از جمله ایده‌های دیگر به آنها انتقال می‌داد

از جمله ایده هایی که گریفین به والدین انتقال می داد این بود که : ((یک زن صرف نظر از سن او یک زن است))

و یا : ((زنان باید از نظر جنسی تابع و مطیع مردان باشند))

در این پلتفرم‌های ارتباطی، گریفین به دنبال متقاعد کردن والدین بود تا به او اجازه دهند دخترانشان را به گونه‌ای تربیت کند که از نظر جنسی مطیع باشند.

در ژوئن 2020، گریفین به یک مادر دختر 9 و 13 ساله توصیه کرد که مسئولیت مادر این است که ببیند دختر بزرگترش به درستی تربیت شده است.

گریفین بعداً بیش از 3000 دلار برای بلیط هواپیما به حساب بانکی مادرش انتقال داد تا مادر و دختر 9 ساله‌اش بتوانند از نوادا به فرودگاه لوگان بوستون پرواز کنند.

مادر و فرزند در ژوئیه 2020 به بوستون پرواز کردند، جایی که گریفین آنها را با  ماشین تسلا خود به خانه  خود در لودلو برد.

در این بیانیه آمده است که در خانه وی،  دختر بچه به انجام فعالیت جنسی غیرقانونی توسط وی مجبور و تسلیم شده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا حوادث آزار جنسی اخبار حوادث رابطه جنسی اتهام سن قانونی دستگیر شد آرایش سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد فیلم بازیگران زن صیغه دختر صیغه ای ریحانه پارسا قیمت دلار عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش

در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و زمانی که ابراهیم رئیسی هنوز رئیس قوه قضائیه بود، ریحانه سادات رئیسی با حضور در تلویزیون و در پاسخ به این سوال که چه موضوعی درباره پدر وجود دارد که دیگران آن را نمی‌دانند، گفت: «ایشان زمانی که وارد قوه قضاییه شدند حقوق خود را نصف کردند و بار دیگر آن حقوق را کمتر کردند.» این فیلم در روز‌های اخیر در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

tags # سید ابراهیم رئیسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • گفت‌و‌گو با مردی که برای نجات جان دختر بچه‌ای وارد رودخانه خروشان شد
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی