Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:13:03 GMT

گلستان نائب قهرمانی لیگ تندرستی کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۹۱۸۴

گلستان نائب قهرمانی لیگ تندرستی کشور شد

ایسنا/گلستان مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان از کسب رتبه دوم و نائب قهرمانی این استان در مسابقات لیگ تندرستی کشور در قالب ورزش های همگانی خبر داد.

قاسمعلی برزمینی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به نگرانی همه کارشناسان و متولیان ورزش در دو سال اخیر از بی تحرکی و اثرات مخرب آن بر سلامت جامعه، اظهار کرد: تلاش تمامی دست اندرکاران حوزه ورزش به ویژه ورزش همگانی در کشور ایجاد تحرک و پویایی حرکتی در مردم به ویژه خانواده ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اجرای این مسابقات در هشت هفته و به صورت پیوسته توانست تا حد مطلوبی اهداف مورد نظر را به منصه ظهور برساند، افزود: بدون تردید نباید بگذاریم بیماری کرونا در کنار عواقب و آسیب هایی که به کشور و مردم وارد کرده است ما را از فضای ورزش حتی شده نرمشی کوتاه و مختصر بازدارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با تاکید بر اینکه جوانان، خانواده ها و حتی دانش آموزان گلستان با حضور چشمگیر خود در لیگ تندرستی کشور بار دیگر خوش درخشیدند، خاطرنشان کرد: استان گلستان با پیشی گرفتن از استان سمنان در هفته پایانی مسابقات توانست در نهایت در جایگاه دوم قرار گرفته و به مقام نائب قهرمانی دست پیدا کند.

برزمینی از کسب عنوان قهرمانی توسط استان کرمانشاه خبر داد و گفت: استان گلستان بالاتر از سمنان با کسب امتیازی بالغ بر 109 هزار امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و توانست در دومین دوره لیگ تندرستی کشور بار دیگر اهتمام مردم خود به ورزش های همگانی و توجه به سلامت عمومی را نمایان کند.

وی با تقدیر از هیئت ورزش های همگانی استان و شهرستان ها، روسای ادارات ورزش و جوانان و مجموعه جوانان و خانواده های شرکت کننده در این لیگ، تاکید کرد" هدف اصلی در این لیگ ارتقای سلامتی و کاهش مخاطرات حاصل از بی تحرکی در جامعه است و قطعا رتبه بندی و کسب عناوین در اولویت های بعدی قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گلستان وزارت ورزش و جوانان ورزش همگاني لیگ تندرستی کشور استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ مسابقات قهرمانی آب‌های آرام جوانان و زیر ۲۳ سال آقایان کشور در دریاچه آزادی برگزارشد. 
این رقابت‌ها ۶۸ ورزشکار از استان‌های گیلان، تهران الف و ب، اصفهان، چهار محال و بختیاری، کرمانشاه، بوشهر، مازندران، لرستان، خراسان رضوی، البرز، قزوین، هرمزگان، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان و گلستان حضور داشتند.
در پایان رقابت‌های رده سنی زیر ۲۳ سال تیم گیلان با ۱۰۰ امتیاز به مقام قهرمانی رسید شد. تیم تهران با ۸۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم مازندران با ۶۰ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.
همچنین در رده سنی جوانان تیم قایقرانی آب‌های آرام گیلان با ۷۳ امتیاز بعد از تیم‌های مازندران و تهران به مقام سوم دست یافت.

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور