Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مجموعه داستان «تنها همین کلمات» شامل ۱۴ داستان کوتاه از نویسندگان جوان عرصه ادبیات داستانی ایران به‌تازگی توسط انتشارات نیستان منتشر و راهی بازار نشر شده است.

به گفته نویسندگان این‌مجموعه، ۱۴ داستان «تنها همین کلمات» عرض ارادتی است به آستان پر مهر حضرت سید الشهدا (ع) و خاندان وی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان‌های کوتاه این‌مجموعه به قلم فائزه حق‌شناس، مریم ولی، رضوان کفایتی، مریم رستمی، فاطمه آراسته، الهه شهبازی، مهین پایمزد، سید حمزه موسوی، زهرا سادات موسوی، شکیبا خسروی، فاطمه عزیزی و مونا امیری نوشته شده است.

این مجموعه داستان در ۱۵۲ صفحه منتشر شده است.

کد خبر 5373774

منبع: مهر

کلیدواژه: انتشارات کتاب نیستان معرفی کتاب امام حسین ع معرفی کتاب تازه های نشر تجدید چاپ انتشارات سوره مهر دفاع مقدس جنگ تحمیلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کانون اندیشه جوان روز پرستار موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران بازسازی انقلابی عرصه فرهنگ برنامه زاویه رایزنی فرهنگی شهید سلیمانی قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۹۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت پوستکوگلو: کوتاه‌‌ترین کنفرانس ممکن!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امشب با نمایشی ضعیف با نتیجه ۲-۰ مغلوب چلسی شد. این نتیجه آنها را از رتبه چهارم و سهمیه چمپیونزلیگ دور می‌کند‌. آنگه پوستکوگلو در نشست خبری پس از بازی به اندازه‌ای عصبانی بود که فقط ۲ دقیقه و ۱۵ ثانیه صحبت کرد و سپس با عصبانیت اتاق کنفرانس را ترک کرد.

عصبانیت‌تان در جریان بازی؟
شب خوبی نبود و منصفانه است که بگوییم اصلا چیزی به اسم فوتبال بازی نکردیم. ذهنیتی که من از تیم انتظار دارم را نداشتیم. این به عهده من است و من باید مسئولیت این باخت را بپذیرم چون من کسی هستم که آنها را تمرین می‌دهم و ترکیب تیم را می‌چینم. ما خیلی از فرم خوب‌مان دور شده‌ایم و باید دوباره به خودمان نگاه کنیم و ببینیم چگونه تیم را به آمادگی برسانیم.

سه شکست متوالی؟
باید قبول کنیم، وضعیت همین است. همانطور که گفتم مسئولیت من است و من باید تیم را به اوج برگردانم. تیم هر مشکلی که داشته باشد من باید آن را برطرف کنم.

نبودن مدیسون در ترکیب؟
فکر می‌کردم که باید چند تغییر در تیم اعمال کنیم. آنها در خط هافبک چند بازیکن سریع دارند و من فکر کردم باید بازیکنان سریع‌تری را در ترکیب بگذارم.

دیگر خبرها

  • عصبانیت پوستکوگلو: کوتاه‌‌ترین کنفرانس ممکن!
  • پیام خطیر پس از کنار رفتن از مدیرعاملی استقلال
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • لاپید به امارات می‌رود
  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • سوال و جواب‌ کوتاه از محسن هاشمی درباره خواهرش! | فیلم
  • چاپ مجموعه‌داستانی درباره شهدای شاه چراغ و اغتشاشات ۱۴۰۱
  • حرکت کاروان میقات