Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای دیدار با «محمد بن زاید» ولیعهد امارات در روز دوشنبه وارد فرودگاه ابوظبی شد. 

براساس گزارش خبرگزاری رویترز، سفر بنت به امارات اولین سفر یک نخست وزیر رژیم اشغالگر به کشورهای سازشگر با اسرائیل است.

در ماه ژوئن، «یائیر لاپید» وزیر خارجه اسرائیل برای افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی به امارات سفر کرد که اولین سفر یک مقام بلندپایه صهیونیست از زمان امضای «توافق ابراهیم» بین دو طرف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفتالی بنت در بدو ورود به فرودگاه ابوظبی از تل آویو، مورد استقبال «شیخ عبدالله بن زاید» وزیر خارجه این کشور قرار گرفت. 


وی در فرودگاه گفت: «چه استقبالی! خیلی هیجان زده هستم که به نمایندگی از مردمم در اولین سفر رسمی یک رهبر اسرائیلی در اینجا هستم. ما مشتاقانه به دنبال تقویت روابط هستیم.»

از زمان امضای توافق سازش میان امارات متحده عربی با رژیم صهیونیستی چندین یادداشت تفاهم و سند همکاری میان دو طرف امضا شده است. 

رویترز در ادامه افزود: مسیریابی بین‌المللی نشان می‌دهد که هواپیمای حامل نفتالی بنت از مبدا تل آویو حرکت کرده و با عبور از آسمان عربستان سعودی به ابوظبی رسیده است. 

ریاض اگر چه هیچ گونه روابط رسمی با رژیم صهیونیستی ندارد اما سال گذشته و علیرغم اعتراضات گسترده موافقت کرد که هواپیماهای اسرائیلی برای سفر به امارات و کشورهای دیگر از حریم هوایی این کشور عبور کنند. 

سفر امروز بنت به ابوظبی در شرایطی انجام خواهد شد که در روزهای اخیر رسانه‌های مختلف صهیونیستی از نگرانی این رژیم از نزدیک شدن امارات به ایران خبر داده‌اند. 

به گزارش «میدل‌ ایست‌آی» مقامات رژیم صهیونیستی معتقدند که روابط گرم امارات متحده عربی با ایران غیرقابل قبول است، این در حالی است که مشاور امنیت ملی امارات متحده عربی روز دوشنبه به ایران سفر و توافقنامه همکاری امنیتی چشمگیری با تهران امضا کرد.

منبع: الف

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از یائیر لاپید رئیس جریان مخالف در این رژیم گزارش داد: محال است یک عملیات به نفع اسراییلی ها بدون بازگرداندن اسرا از نوار غزه انجام شود.

وی افزود: هر روز منتظر هستیم تعداد بیشتری از اسرا یکی پس از دیگری کشته شوند.

لاپید اضافه کرد: اگر من نخست وزیر بودم، عملیات در شهر رفح را در برابر بازگرداندن اسرا لغو می کردم.

وی بیان کرد: اگر مواضع سختگیرانه کابینه نتانیاهو نبود می شد یک توافق در ماه دسامبر امضا کرد.

«تزیپی لیونی» وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی شب گذشته در سخنانی با انتقاد از عملکرد کابینه این رژیم به ریاست بنیامین نتانیاهو نسبت به فروپاشی اسراییل هشدار داد.

شبکه خبری الجزیره گزارش داد که تزیپی لیونی در سخنانی اذعان کرد اسراییل به دلیل کابینه نتانیاهو پس از شروع جنگ هفتم اکتبر در وضعیت سقوط آزاد قرار گرفته است.

وی با اشاره به عجز کابینه نتانیاهو در مهار حماس گفت: نتانیاهو به دلیل حضور ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی و اسموتریچ، وزیر دارایی کابینه راه‌حلی برای جایگزینی حماس پیدا نکرده است و این امر پایان جنگ را به تأخیر می‌اندازد.

کد خبر 6090666

دیگر خبرها

  • پای عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شکست
  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • خودرو یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • خودروی یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • وزیر صمت: حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ اولویت به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟