Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رضا محمدیان با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه و برگزاری مراسم‌های این ایام، گفت: ایام فاطمیه یکی از مناسبت‌های مهم و مورد اهتمام شیعیان است که بایستی به منظور اقامه شعائر فاطمی هرچه باشکوه‌تر و با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برگزار شود.

او تصریح کرد: در مناسبت‌های گوناگون هیئت‌های مذهبی ثابت کردند که به بهترین شکل می‌توانند اقدام به برگزاری مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کنند و با رعایت شیوه‌نامه‌های مصوب ستاد کرونا و فاصله گذاری اجتماعی موجبات ابراز ارادت به اهل بیت (ع) را فراهم آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی فارس تاکید کرد: قطعاً در برگزاری برنامه‌های دهه اول و دوم فاطمیه نیز این مهم رعایت می‌شود و در راستای حفظ سلامت مردم و عزاداران تمامی هیئت‌های مذهبی مکلف به اجرای پروتکل‌های بهداشتی هستند.

محمدیان ادامه داد: هیئت‌های مذهبی باید از تمامی ظرفیت‌های موجود و همچنین از ظرفیت فضای مجازی برای ایجاد فضایی معنوی در سطح شهر و استان استفاده کنند و با توجه به همزمانی ایام فاطمیه دوم و ایام شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی اقدام به برپایی موکب، ایستگاه‌های یادمان شهدا، نمایشگاه‌های مرتبط با آثار رزمندگان مقاومت و … کنند.

او افزود: همچنین می‌توانند به یاد حضرت زهرا (س) کمک مومنانه و مواسات داشته باشند و توزیع نذورات به صورت بسته‌های معیشتی و کمک به کادر درمان و خانواده بیماران درگیر کرونا را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هیات های مذهبی فارس ایام دهه فاطمیه ایام فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۰۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر

مدتی است در روستای منصوری از توابع شهرستان بجستان استان خراسان رضوی کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران کوچک برگزار می‌شود که شامل کلاس‌های آموزشی و توجیهی معنوی دختران کلاس سوم دبستان ابوذر منصوری همراه با قصه‌های قرآنی است.

این اقدام زیبا از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: مرادی - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • ‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود
  • فارس با ظرفیت‌های متعدد به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون