Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سعید محمدیان‌سمنانی در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: شمار مراکز دانشگاهی علمی و کاربردی استان سمنان درسطح بندی سال ۱۴۰۰ به ۱۰ مرکز می رسد که در مقایسه با سال گذشته بهبود ۷۰ درصدی داشته است.

وی تاکید کرد: دانشگاه علمی و کاربردی نقش مهمی در کارآفرینی، اشتغالزایی و رفع معضلات اقتصادی و اجتماعی دارد و در استان سمنان ۱۲ مرکز دانشگاهی علمی و کاربردی و هفت مرکز نوآوری مشغول به فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراکز دانشگاهی علمی و کاربردی در چهار رتبه سطح بندی می شوند که در سال ۱۴۰۰ از بین ۱۲ مرکز استان، سه مرکز در سطح ۳ و هفت مرکز در سطح ۲ قرار گرفت و در سال ۹۹ نیز ۹ مرکز استان در این سطح بندی قرار داشت. 

وی افزود: مراکز نوآوری به جمع آوری ایده های خلاق از نظر علمی و عملیاتی پرداخته و فرصت تبادل علمی را برای دانشجویان و استادان فراهم می کند.

محمدیان سمنانی ادامه داد: استان سمنان پایگاه یکی از سه مرکز خصوصی نوآوری کشور است.

وی اضافه کرد: ۲ هزار و ۲۰۸ دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی با حضور ۴۰۰ استاد در دانشگاه جامع علمی و کاربردی مشغول به تحصیل هستند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان سمنان یادآور شد: دانشجویان متقاضی دوره کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی و کاربردی سمنان امکان ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش و سایت دانشگاه جامع علمی و کاربردی برای ترم بهمن دارند.

محمدیان سمنانی اظهارداشت: ۶۲ کدرشته دوره کاردانی و ۴۵ کدرشته دوره کارشناسی برای انتخاب دانشجویان در ترم بهمن فراهم است.

محمدیان سمنانی تصریح کرد: با بررسی کارت واکسن دانشجویان از طریق نرم افزار، کلیه کلاس های ترم آینده به صورت حضوری برگزار می شود.

سرپرست دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان سمنان با اشاره به کمک هزینه تحصیلی ابرازداشت: ۲۶ میلیون ریال تسهیلات شهریه به دانشجویان از سوی صندوق رفاه دانشجویان در هر سال تحصیلی پرداخت می شود.

46

کد خبر 1582314

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان دانشگاه جامع علمی و کاربردی کاربردی استان سمنان سطح بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: از بین بردن فقر تحصیلی بین نسلی از مهم‌ترین گام‌های کمیته امداد در میان خانواده‌های نیازمند است که با پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی دنبال می‌شود. 

وی با بیان اینکه توفیق در این بخش به‌جز با کمک حامیان و خیران محقق نمی‌شود، خواستار توجه بیشتر خانواده‌های برخوردار به این بخش شد. 

وی افزود:حامیان ماهانه و در مناسبت‌های مختلف، کمک‌های خود را به‌صورت مستقیم به‌ حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز می‌کنند. 

وی با اشاره به این‌که معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند، افزود: معلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد ۰۲۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام، حمایت از کودکان معنوی خود را برعهده بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس