Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین سلطانی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صبح امروز شهر زنجان نیز با میزان دمای منفی ۷ درجه سانتیگراد برای سومین روز متوالی به عنوان دومین مرکز استان سرد کشور گزارش شد.

وی با بیان اینکه شهرکُرد نیز با میزان دمای ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر نخستین مرکز استان سرد کشور به ثبت رسید، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته چورزق در شهرستان طارم بامیزان دمای ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین ایستگاه‌ این استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی استان زنجان گفت: در زمان حاضر میزان دمای هوای شهر زنجان (مرکز استان) ۳ درجه سانتیگراد زیر صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۱ درجه کاهش نشان می دهد.

سلطانی افزود: تا پایان روز پنجشنبه هوای این استان به شکل پایدار خواهد بود و بر اساس پیش بینی های صورت گرفته از سوی کارشناسان هواشناسی، بارشی اتفاق نخواهد افتاد اما جمعه /۲۶ آذر ماه جاری/ با نفوذ سامانه بارشی نشات گرفته از روی دریای مدیترانه شاهد بارندگی در این استان خواهیم بود که این شرایط جوی روز شنبه نیز تداوم خواهد داشت.

در حال حاضر استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز بطور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقرند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا زنجان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا زنجان سازمان هواشناسی تغییرات آب و هوا زنجان سازمان هواشناسی درجه سانتیگراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارندگی ها در استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،میترا یاوری با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا تمام ابری است، گفت: بارش باران امروز در مناطق غرب، جنوب، جنوب غرب، شمال غرب و مرکز استان پیش بینی می شود.

وی افزود: بارش ها برای امروز شدید نیستند. 

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه رفسنجان با ۸ ونیم میلی متر ثبت شده است.

وی تصریح کرد: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۲ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک ترین منطقه استان کرمان بوده است. 

 وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • ادامه بارندگی ها در استان
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است