Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات مهارت در ۲ رشته مکاترونیک و فناوری‌های وب به میزبانی خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی گفت: رقابت در مرحله کشوری این رشته‌ها از امروز ۲۲ آذر ماه در استان آغاز می شود و به مدت سه روز ادامه دارد.

افشین رحیمی افزود: در رشته مکاترونیک ۱۱ تیم به ظرفیت ۲۱ نفر و دررشته فناوری وب نیز ۲۰ نفر به مرحله کشوری راه یافته اند که با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امسال برای نخستین بار برپایی مرحله کشوری این مسابقات برای ۳۲ رشته، بین ۱۳ منطقه و استان کشور توزیع شده است که خراسان رضوی میزبانی رقابتهای مهارت در ۲ رشته مکاترونیک و فناوری وب (طراحی صفحات وب) را برعهده دارد.

مدیرکل فنی و حرفه ای خراسان رضوی با اشاره به راه یافتن برندگان این مرحله به مسابقات جهانی مهارت ۲۰۲۲ شانگهای در کشور چین  گفت: چهل و ششمین دوره مسابقات جهانی مهارت به میزبانی کشور چین در نوامبر سال ۲۰۲۲ برگزار می‌شود.

رحیمی افزود: مسابقات یاد شده در رشته مکاترونیک در مرکز شماره یک مشهد و مسابقات فناوری وب در جهاد دانشگاهی مشهد برگزار می شود که همه علاقه مندان امکان حضور و مشاهده مسابقات را دارند.

وی با اشاره به این که خراسان رضوی در رشته مکاترونیک به دلیل سابقه موفقیت های جهانی در سالهای ۲۰۱۵ ،۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ دارای ۲ سهمیه است ادامه داد:  این استان در رشته مکاترونیک ۲ تیم به ظرفیت چهار نفر و در رشته فناوری وب یک نفر شرکت کننده خواهد داشت.

وی ادامه داد:فرایند داوری این مسابقات نیز بر مبنای یک نرم افزار به نام سی.آی.اس (CIS ) و به صورت یک شبکه مشترک جهانی و با استاندارد لازم انجام می‌شود. انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا خراسان رضوی رقابت فناوری فنی و حرفه ای چین مشهد نرم افزار استاندارد مسابقات ملی مهارت رشته مکاترونیک مرحله کشوری خراسان رضوی فناوری وب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی با رقابت ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، عصر امروز_ دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در آیین افتتاحیه چهل و دومین مسابقات قرآنی در چرام اظهار کرد: در مرحله مدرسه و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۰ هزار نفر شرکت کردند و برترین‎‌های این دوره به مرحله استانی راه یافتند.

وی افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات با حضور ۱۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان به میزبانی شهرستان چرام در دو بخش آوایی و پژوهشی به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ترویج فرهنگ قرآنی را از اهداف برگزاری مسابقات قرآنی عنوان کرد و گفت: این مسابقات موجب بسط فعالیت‌های قرآنی و زدودن پیرایه‌ها از جامعه اسلامی به برکت قرآن می‌شود.

وی از امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان چرام و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرام که در برگزاری این دوره از مسابقات همکاری داشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 749159

دیگر خبرها

  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی